Dutchy3010 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Briefcase zit er wel in, bij de missie Misappropriation. En als er een bepaald item niet in zit, heb je kans dat wij de missie gewoon zelf een beetje veranderen waardoor het allemaal wel kan. Reageren
X-boy Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Okay, dus geen reden voor paniek Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Kan je de personages iets laten zeggen? Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Daar heb je de originele voice actors voor nodig en dat geluidbestand is heel moeilijk te modden heb ik gehoord. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Je kunt ze niet dingen laten zeggen, maar we kunnen natuurlijk wel gewoon tekst erin plaatsen... Dus het staat niet heel mooi natuurlijk, maar als je heel graag iemand iets wilt laten zeggen kunnen we natuurlijk onderin zo'n zwarte balk met witte tekst zetten... Dat is niet handig/mooi, maar dat is je eigen keuze. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Daarom heb ik ook een missie gemaakt waarin geen gesproken tekst voor komt. Alleen een briefje Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Kunnen jullie explosies in de game laten voorkomen? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Kunnen jullie explosies in de game laten voorkomen? Vast wel... En anders veranderen we de missie zo dat het wel kan Reageren
X-boy Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Only GrandTheftAuto da's wel een mooie missie, ik vond het ook altijd al zo jammer dat de Los Santos Vagos op je (CJ) schieten als hij er lang komt. Het lijkt me wel gaaf als de Los Santos Vagos en de Grove Street Families samen tegen de Ballas gaan vechten Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Verders eis ik dat de organisatoren de stemmen inspreken. Wij kunnen niet met geluiden gaan werken, dat is erg moeilijk te installeren. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Ik zie nu dat de stemrondes beginnen, maar er staan er maar een paar op. Ikzelf en onder andere nog een oaar deden ook mee, maar waarom staan wij er niet op? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 We hebben alle inzendingen beoordeeld op haalbaarheid, originaliteit en voldoen aan de regels. We zijn tot een selectie van 6 missies gekomen, waar jullie nu de beste uit kunnen kiezen. En hoelang kunnen we kiezen, een week? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 We hebben alle inzendingen beoordeeld op haalbaarheid, originaliteit en voldoen aan de regels. We zijn tot een selectie van 6 missies gekomen, waar jullie nu de beste uit kunnen kiezen. En hoelang kunnen we kiezen, een week? Een week Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 We hebben alle inzendingen beoordeeld op haalbaarheid, originaliteit en voldoen aan de regels. We zijn tot een selectie van 6 missies gekomen, waar jullie nu de beste uit kunnen kiezen. En hoelang kunnen we kiezen, een week? Een week Oeps niet gezien. Jammer dat mijn missie niet is genomineerd Reageren
MartyCeha Geplaatst: 5 november 2007 Rapport Geplaatst: 5 november 2007 Yeah! Genomineerd Mag ik ook op mezelf stemmen? En mijn naam is MartyCeha, met hoofdletter C... In de poll is dat geen hoofdletter Maar dat maakt niet uit, hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.