Dago58x Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Ik wil dit topic niet dumpen , Maar ik heb toevalig geen gta sa wegens een nieuw pc. kan je dat ook downloadend bekijken of moet je er een hebben om te spelen. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 12 november 2007 Rapport Geplaatst: 12 november 2007 Je hebt uiteraard San Andreas nodig om de mod te draaien, dus zonder SA kom je niet ver . Misschien dat er een screen word gemaakt, maar spelen kan je het niet Reageren
Dago58x Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Je hebt uiteraard San Andreas nodig om de mod te draaien, dus zonder SA kom je niet ver . Misschien dat er een screen word gemaakt, maar spelen kan je het niet mjahh toch bedankt. Dan moet ik het wel anders aan pakken. Als ik van iemand van fraps kan zien. hoe ze dat doen. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 waneer word er eigenlijk besloten want kon het nergens vinden Reageren
Bigstijn Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 waneer word er eigenlijk besloten want kon het nergens vinden Je kon stemmen tot gister 00:00, GTA-Sheep is de winnaar . Hier kan je het topic alsnog vinden: >klik<. Er is nog geen afgesproken tijd wanneer de missie precies af is, PatrickW zegt in zijn post dat hij screens post van de vooruit gang. Trouwens, gefeliciteerd Schaap . Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Alstu. Helemaal onderaan, de post van PatrickW. Zoals je kan lezen staat er dat de missie van GTA-Sheep heeft gewonnen . Feli nog, Sheep Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 13 november 2007 Rapport Geplaatst: 13 november 2007 Dank iedereen voor de felicitaties Ik vind het een bijzondere eer dat iets wat ik verzonnen heb mogelijk écht speelbaar zal zijn in GTA en ik vind het trouwens een klein wonder dat er mensen zijn die dat uberhaubt kunnen maken. Veel succes PatrickW en Dutchy3010 met het maken van de missie Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 14 november 2007 Rapport Geplaatst: 14 november 2007 nou scheep gefeliciteert met je overwining en ik hoop dat het een leuke misie word en niet al te moelijk patrickW en de andere succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.