Ruwie Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik vind horloge's ouderwets... ik kijk altijd op mijn mobiel als ik de tijd wil weten Net zo handig.. Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik draag heel soms horloges, maar niet altijd. Reageren
Michiel23 Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Gewoon een normaal horloge van Casio. Een kennis van ons heeft een horloge van bijna 800 euro ofzo, tja dan denk ik van het is maar om de tijd af te lezen. Dus dan hoeft het voor mij niet echt een duur horloge te zijn van bijna 800 euro. Reageren
hank_187 Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 800 LOL de rolex van pa kosttte 4500. pepe heeft een 2ehang breitling die kost 2500 800 is echt niet vel geld ditis een neppe en niet die van pepe maar die van hem is echt Reageren
ZOrange Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 5000euro voor een rolex is niets. da zijn de goedkope, wat je goedkoop kan noemen. je hebt er van bijna €40.000. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik vind het een beetje raar om zoveel geld in een horloge te stoppen , Kijk je kan ook gewoon 110€ voor een mobiele telefoon kopen , <--- Je hebt hier meerdere optie's zoals : Bellen , Smsen , Spelletjes , Muziek , Video's , Bluetooth Enz. Daar heb je toch echt iets meer dan z'n horloge van 5000 - 40.000 voor .. Reageren
ZOrange Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Er is altijd een maar. Bij jongeren maakt dit niet veel uit, maar bij mensen die al wat volwassen zijn hebben graag een mooi horloge. Het is het juweel voor een man. En het is een verzamel object. Mijn vader is een verzamelaar van dit soort klokken, hier kruipt ongeloofelijk veel geld in, maar ja, het is een hobby als een ander zeker. Reageren
Arjen Geplaatst: 24 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik vind het een beetje raar om zoveel geld in een horloge te stoppen , Kijk je kan ook gewoon 110€ voor een mobiele telefoon kopen , <--- Je hebt hier meerdere optie's zoals : Bellen , Smsen , Spelletjes , Muziek , Video's , Bluetooth Enz. Daar heb je toch echt iets meer dan z'n horloge van 5000 - 40.000 voor .. Status jongen, status.. Daar draait het om. Reageren
hank_187 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 5000euro voor een rolex is niets. da zijn de goedkope, wat je goedkoop kan noemen.je hebt er van bijna €40.000. jaj llelijke goude met diamntjes, normale zijn max 10k Reageren
hank_187 Geplaatst: 24 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2007 Ik vind het een beetje raar om zoveel geld in een horloge te stoppen , Kijk je kan ook gewoon 110€ voor een mobiele telefoon kopen , <--- Je hebt hier meerdere optie's zoals : Bellen , Smsen , Spelletjes , Muziek , Video's , Bluetooth Enz. Daar heb je toch echt iets meer dan z'n horloge van 5000 - 40.000 voor .. hahahaa ja wrom zou je een ferrari kope een brommer heeft toch ook wielen :ch: Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik vind het een beetje raar om zoveel geld in een horloge te stoppen , Kijk je kan ook gewoon 110€ voor een mobiele telefoon kopen , <--- Je hebt hier meerdere optie's zoals : Bellen , Smsen , Spelletjes , Muziek , Video's , Bluetooth Enz. Daar heb je toch echt iets meer dan z'n horloge van 5000 - 40.000 voor .. hahahaa ja wrom zou je een ferrari kope een brommer heeft toch ook wielen :ch: blijf ontopic ik draag een termexia Reageren
hank_187 Geplaatst: 25 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik vind het een beetje raar om zoveel geld in een horloge te stoppen , Kijk je kan ook gewoon 110€ voor een mobiele telefoon kopen , <--- Je hebt hier meerdere optie's zoals : Bellen , Smsen , Spelletjes , Muziek , Video's , Bluetooth Enz. Daar heb je toch echt iets meer dan z'n horloge van 5000 - 40.000 voor .. hahahaa ja wrom zou je een ferrari kope een brommer heeft toch ook wielen :ch: blijf ontopic ik draag een termexia tis mijn topic noob >>> Door Mania-92: Dit is mijn forum en ik wil dit soort onzin hier niet, heb je laatst al gewaarschuwd (onofficieel ;p) maar ervan leren blijft toch moeilijk..<<< Reageren
demontventoux Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik draag sinds een week nu een Casio G Shock 2943. Ik heb het altijd al gehad op sporthorloges en deze vind ik echt prachtig. Naast die heb ik ook nog een Rodania Dakar horloge, maar die draag ik enkel alleen op "specialere dagen" (feestdagen,....) omdat ik ze zeker niet wil beschadigen op school ofzo (iets te duur voor lol) Reageren
ZOrange Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik heb sinds een paar dagen een Day Date 18239. Fijne klok! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.