Only GrandTheftAuto Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Ik draag nooit een horloge. Als ik de tijd wil weten dan kijk ik wel op mijn mobiel. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) Een hele dure horloge. Gelukkig heb ik hem gekregen EDIT: Plaatje lukt niet .Hier de link. Bewerkt: 25 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Juju Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik draag geen horloge, vind die dingen irritant. Reageren
Ruwie Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik heb geen horloge maar als ik er al een zou willen dan zou het zo'n Rolex worden Die schijnen heel mooi te zijn.. Alleen beetje prijzig Reageren
hank_187 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ik vind het een beetje raar om zoveel geld in een horloge te stoppen , Kijk je kan ook gewoon 110€ voor een mobiele telefoon kopen , <--- Je hebt hier meerdere optie's zoals : Bellen , Smsen , Spelletjes , Muziek , Video's , Bluetooth Enz. Daar heb je toch echt iets meer dan z'n horloge van 5000 - 40.000 voor .. hahahaa ja wrom zou je een ferrari kope een brommer heeft toch ook wielen :ch: blijf ontopic ik draag een termexia tis mijn topic noob >>> Door Mania-92: Dit is mijn forum en ik wil dit soort onzin hier niet, heb je laatst al gewaarschuwd (onofficieel ;p) maar ervan leren blijft toch moeilijk..<<< onzin!?!? ik praat normaal tege die goser hij zeurt over ontopic het was ontopic in me eigen topic die goer deed gewoon zielig :N:N:N >>> Door Mania-92: En daarom gaan we maar even spammen en hem voor noob uitmaken? Stuur hem voortaan gewoon een (nette) pb..<<< Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 5000euro voor een rolex is niets. da zijn de goedkope, wat je goedkoop kan noemen.je hebt er van bijna €40.000. jaj llelijke goude met diamntjes, normale zijn max 10k ja? een sub mischien. maar een president, in wit goud? zoek maar eens op. ik zal het wel weten zeker. Reageren
RobertSA Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ja hij heeft er verstand van.. Rolexen zijn wel vet maar ook vet duur, en gouden horloge's zijn echt lelijk. Reageren
ZOrange Geplaatst: 26 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 Ja hij heeft er verstand van.. Rolexen zijn wel vet maar ook vet duur, en gouden horloge's zijn echt lelijk. ja best, héél mijn familie is verzemalaar van zulke horloges... Reageren
hank_187 Geplaatst: 26 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2007 vin jij president mooie rolx? ik vind sea dweller de mooie lekker grof Reageren
LBG Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik vind die Submariner met zwart en goud wel mooi. http://rolex.com/en/#/en/xml/collection/ro...del=M16613-0005 Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 Ik vind dat een rolex clasiek moet zijn. en de president en de date zijn zowat de enige clasieke, de rest is allemaal sportief... ma als ik dan toch mag kiezen, dan word het een daytona of een sub. maar het liefst een day date Reageren
.Robb Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 BMW Horloge, da's pas Gangstah!! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 In San Andreas heb ik een goude horloge van Didier Sachs , maar in het echt vind ik het geen prettig gevoel om de hele dag een horloge om je pols te hebben. Harstikke zweterig , en onnodig want ik vraag gewoon aan een opatje op straat hoe laat het is. Reageren
RobertSA Geplaatst: 27 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2007 In San Andreas heb ik een goude horloge van Didier Sachs , maar in het echt vind ik het geen prettig gevoel om de hele dag een horloge om je pols te hebben. Harstikke zweterig , en onnodig want ik vraag gewoon aan een opatje op straat hoe laat het is. Zweterig is het niet. Of je moet behoorlijk dik zijn en van die vette polsen hebben. En ik val geen opa's lastig. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.