~Victorious~ Geplaatst: 2 november 2007 Rapport Geplaatst: 2 november 2007 Ik draag een zilveren calypso. Het is ongeveer dit model. Reageren
GTAgangsta Geplaatst: 3 maart 2008 Rapport Geplaatst: 3 maart 2008 deze lijkt op die ikzelf heb het is een Diesel horloge. Die van mij is bruin van kleur, echt een vet ding Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 maart 2008 Rapport Geplaatst: 4 maart 2008 (bewerkt) Ik heb hem gevonden Bewerkt: 4 maart 2008 door TomHagen Reageren
hielkeh Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) bHorloges ?! Jemig wat zijn jullie ouderwets bezig zeg Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb daar een moniel voor Neehoor, ik heb wel een horloge, maar ik draag hem nog maar zelden. hij lijkt vrij veel op die van whoopidoo. Bewerkt: 7 maart 2008 door hielkeh Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik draag altijd de: Fossil, Blue Mooiste Horloge, Heb hem pas 1 Dag Reageren
moechy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik draag geen horloge. Het is fucking irri aan je pols gsm is makkelijker Reageren
michaelfivez Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Geen idee, ik weet alleen dat er Baby-G opstaat, wijzers en digitaal heeft, 100kb opslag ruimte, alarm, stopwatch, aftel klok, satteliet tijd ding (dat hij automatisch juist staat), iets dat hij wete hoeveel graden het is in de grote steden van de wereld (maar dat klopt zoiezo niet, hij zegt dat het nu in Amsterdam -10 is ). Reageren
PowerPats Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 damn waarom geven mensen zoveel geld uit aan een dure horloge van rolex of al die andere merken. ik dacht dat de jeugd van tegenwoordig het niet zo breed had. in ieder geval ik heb geen horloge,wil er ook geen heb er een mobiel voor. Reageren
Tjerk Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik gebruik alleen m'n mobiel als horloge(Ik ben namelijk te lui om een Horloge te kopen) Reageren
Playboy X Geplaatst: 23 maart 2008 Rapport Geplaatst: 23 maart 2008 Ik gebruik alleen m'n mobiel als horloge(Ik ben namelijk te lui om een Horloge te kopen) Kijk, met jou kan ik praten ik doe dat ook, ook in de klas op school, thuis. noem maar op! Reageren
Bossinkje Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb een Regal,maar kan ff geen plaatje vinden.. In de kleine wijzer heb ik een soort van Mercedes-logo, daarom heb ik deze ook gekoopt gekocht Reageren
GTA Haas Geplaatst: 13 juni 2008 Rapport Geplaatst: 13 juni 2008 Ik draag deze horloge de Armani Red AR0537 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.