gangster Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 (bewerkt) Wij zijn bezig met een nieuwe Mod voor GTA V.C we zijn hier 02-01-'05 mee begonnen en we zullen hier todat de mod klaar is screenshots plaatsen. _________________________ -LAATSTE UPDATE: 30-03-05- ----------------------------------- Hé er is een vliegtuig neergestort ! :o Via deze brug kom je straks op een eiland uit. Pas op voor vallende vliegtuigen! _________________________ Tot nu toe bevat de Mod!: *3 Bruggen . *1 Heli platform . *Twee parkeerplaatsen. *Rotsen met een neergestort vliegtuig. *een klein eiland *Een heli op het platform waarschijnlijk de hunter of maverick.(het is de hunter) *Nog meer rotsen (of een berg) (het is een berg) *Op de parkeerplaatsen auto's.(er staan er al een paar) *Eiland(70% af bomen moeten nog worden geplaats) *police maverick op een stuk land in de lucht *seasparrow bij het eiland Het volgende willen we nog maken: *vrachtauto ------------------------------- Heb je nog een idee dat we kunnen toevoegen? zet het dan in dit topic! Bewerkt: 23 april 2005 door gangster Reageren
Na$! Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 mss leuk als jullie vertellen wat er allemaal gaat gebeuren ziet er wel goed uit moet ik zegge :lol: Reageren
Eclipse Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 hey, de mod ziet er goed uit moet ik zeggen! als jullie met een flink team zijn en jullie gaan er een project van maken dan is er de mogelijkheid om forumruimte te krijgen op gtaforum.nl maar echter wel alleen als het een goed project word! Reageren
ShadowOps Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 lijkt me vet. maar je moet de hunter en de maverick er in zetten als het kan! B) Reageren
gangster Geplaatst: 8 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 ik denk ook dat we er later pas een project van maken want dit is pas de eerste mod van ons Reageren
Eclipse Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 ik denk ook dat we er later pas een project van maken want dit is pas de eerste mod van ons oke is goed, voor vragen kun je natuurlijk altijd op dit forum terecht en wordt je met alle plezier geholpen Reageren
Gizmo71 Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Als skimmer een Boing 747 Reageren
MPlay Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Leuk Modje Waar Kan JE Hem Downloaden Ook Al Weer? Reageren
Jarno Geplaatst: 11 januari 2005 Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 Leuk Modje Waar Kan JE Hem Downloaden Ook Al Weer? http://www.gtagames.nl/downloads.php Reageren
gangster Geplaatst: 11 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 januari 2005 hij is nog niet klaar Reageren
ShadowOps Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 jmmr waarneer is ie mischien klaar??? Want ik wil em zeker downloaden! Reageren
gangster Geplaatst: 14 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 weet nog niet meschien komt er een beta Reageren
ShadowOps Geplaatst: 14 januari 2005 Rapport Geplaatst: 14 januari 2005 weet nog niet meschien komt er een beta Mooizo dan kunnen we al genieten van de MoD! Reageren
gangster Geplaatst: 17 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2005 ben bezig met een beta aan het maken als het kan Reageren
Timos Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Wat is er zocool aan die rotsen? En die neergestorte vliegtuigen? Ik voel er nix voor :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.