Baffie Geplaatst: 18 januari 2005 Rapport Geplaatst: 18 januari 2005 Je moet er eigenlijk ook een stuk in zetten dat je een héééle lang stuk bergafwaarts ga en aan het eind een stuntbaan. Dan ga je tenminste een eind de lucht in! Reageren
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 oke zal ik proberen maar gewoon met borden enzo want ik weet niet hoe dat moet zoals een half pipe maken maar dat zal ik wel proberen aleen dan wel niet in de beta versie :angry: Reageren
Mark B. Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 wat moet je met een half-pipe in GTA doen dan??? Reageren
Eclipse Geplaatst: 19 januari 2005 Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 Je kan er lekker in gaan stunten...Je kan het zelf uitproberen in mijn mod: Xtreme Stunt Challenge Reageren
gangster Geplaatst: 19 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2005 dat met een half pipe was een voorbeeld Reageren
gangster Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 We hebben de MOD opgestuurt naar www.gtagames.nl en we hebben een site gemaakt (onder constructie) waar je info kunt krijgen over de mod ! klik hier voor de website ! (deze site is nog niet af) Reageren
SWYV Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 zou dat kunnen in gta vice city schade en zelfde wagens van Burnout3 :lol: als schade lukt probeer dan een Indianapolis circuit maken van indycars en met 30 indycarswagens race met professionele schade een harde raakje op wiel en wiel is weggevlogen lijkt me vet om in Vice City te zien :lol: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 als er nu veeeel meer stunt komen bijn ik heel happy :lol: Reageren
gangster Geplaatst: 9 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 ik zal nog wel eens kijken Reageren
McDude Geplaatst: 25 februari 2005 Rapport Geplaatst: 25 februari 2005 hey bij het lezen van deze topic ben ik best geintresserrd geworden om eraan mee te helpen...zelf werk ik ook aan GTA Real Life...maar dit kan er makkelijk bij wat ik kan: scm'en: wagens, wapens, hidden packages en vele andere codes, mappen en texturen dus ik zou graag bij deze mod team willen komen Reageren
gangster Geplaatst: 26 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 (bewerkt) van ons mag je wel mee doen(ik weet wel niet hoe je die dingen dan moet versturen enzo) Bewerkt: 26 februari 2005 door gangster Reageren
ViceAgent Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 Niet dat ik mee wil doen, maar kan je bestanden niet verzenden via Hotmail? Of Gmail? Als het niet lukt, kun je altijd nog proberen het op een CD te branden, en aan elkaar door geven. Reageren
McDude Geplaatst: 26 februari 2005 Rapport Geplaatst: 26 februari 2005 van ons mag je wel mee doen(ik weet wel niet hoe je die dingen dan moet versturen enzo) voeg mij maar gwon toe in je msn: ****************** edit by Eclipse: e-mailadressen via PB graag. Reageren
gangster Geplaatst: 19 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 19 maart 2005 ik wil nu een object maken maar hoe maak ik de txd want als ik dat heb dan weet ik genoeg en dan kan ik zelf objecten maken Reageren
Death333 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) Heey kom op hé joey maak die mods :lol: UHM.............WAT? TXD uhm... ja ik zou het niet weten :rolleyes: :lol: Bewerkt: 20 maart 2005 door DEATH333 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.