Eclipse Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Geplaatst: 20 maart 2005 ik wil nu een object maken maar hoe maak ik de txd want als ik dat heb dan weet ik genoeg en dan kan ik zelf objecten maken de TXD maak je met de TXD builder 1.1. Druk gewoon in het programma op "add" en voeg je textures toe...Druk dan op Build Archive en je hebt je txd bestand Natuurlijk moet je wel eerst je obect texturen in de Zmodeler...Weet je niet hoe dan moet kun je het beste hier kijken: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...ndpost&p=110394 Reageren
gangster Geplaatst: 21 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 maart 2005 (bewerkt) bedankt maar ik weet hoe al je een object maakt en txd is een plaatje aleen meer als bmp of jpg en dat kan je niet met paint (ofzo) maken Edit:hij kan het plaatje niet openen? Bewerkt: 22 maart 2005 door gangster Reageren
gangster Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 ik wil een plaatje plaatsen een nieuwe screen maar dan komt er te staan dat er variable niet kunen of zo iets Reageren
Bradley H. Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 ik wil een plaatje plaatsen een nieuwe screen maar dan komt er te staan dat er variable niet kunen of zo iets je hebt wel een plaatje van 64,128,256,512,1024,2048 pixels nodig en het moet een BPM bestand zijn _(of was het nou BMP ?) Reageren
gangster Geplaatst: 31 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 31 maart 2005 oke zal effe kijken p.s sorry voor de dubbelpost Reageren
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik wil een plaatje plaatsen een nieuwe screen maar dan komt er te staan dat er variable niet kunen of zo iets je hebt wel een plaatje van 64,128,256,512,1024,2048 pixels nodig en het moet een BPM bestand zijn _(of was het nou BMP ?) bmp bestand ontopic: kvind de screens wel goed in ieder geval al1 die vliegtuige t zou wel mooi zijn als ze konde neerstorte maar ik denk niet dat da mogelijk is of wel? Reageren
gangster Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2005 (bewerkt) meschien maar ik kan het niet of ik zou hem meschien voor een auto kunnen replacen en dan en stuk scheef land hoog in de lucht en dan met de missionbuilder hem daar plaatsen dat hij daar spawnt en dan van dat scheef stuk rolt en dan daar vanaf valt :huh: Bewerkt: 10 april 2005 door gangster Reageren
Bradley H. Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Geplaatst: 10 april 2005 meschien maar ik kan het niet of ik zou hem meschien voor een auto kunnen replacen en dan en stuk scheef land hoog in de lucht en dan met de missionbuilder hem daar plaatsen dat hij daar spawnt en dan van dat scheef stuk rolt en dan daar vanaf valt :huh: klinkt niet echt realisties... , zijn die vliegtuigen die in de lucht vliegen niet gedaan met patches, dat zou een optie kunnen zijn Reageren
Yohan Geplaatst: 16 april 2005 Rapport Geplaatst: 16 april 2005 Eindelijk weer activiteit op dit topic.. Gaat de mod nog gewoon verder..? Want het lijkt me wel een geinige mod.. Reageren
gangster Geplaatst: 21 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 april 2005 ja we hebben nu ook een installer Reageren
Yohan Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 ja we hebben nu ook een installer Is al downloadbaar..? Of komt dat nog zo jah wanneer..? Reageren
gangster Geplaatst: 4 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 ja we hebben nu ook een installer Is al downloadbaar..? Of komt dat nog zo jah wanneer..? hij is nu bijna klaar aleen nog bomen plaatsen en een readme(engels en nederlands) Reageren
Eclipse Geplaatst: 4 mei 2005 Rapport Geplaatst: 4 mei 2005 Als hij af is kan je hem opsturen naar GTAGames. uploadbig@gtagames.nl Dat komt hij in de DownloadDataBase van GTAGames te staan. Reageren
gangster Geplaatst: 22 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2005 we werken er niet zo veel meer aan nu dus het kan nog wel langer duren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.