Jump to content

foto van cj

Recommended Posts

Geplaatst:

ik had een tijdje geleden gelezen hoe je een foto van jezelf kunt maken. maar ik kon het nergens meer vinden en nu was mijn vraag hoe doe je dat??

sorry als er al een topic over staat, maar er zijn zo veel pagina's dat ik het niet kon vinden.

groetjes guusje

Geplaatst: (bewerkt)

Dit is inderdaad mogelijk, je dient hier echter wel twee dingen voor nodig te hebben. Dat is een fotocamera, en minimaal één ge-recruit gangmember. Voor het geval je nog niet weet hoe dit moet, dit doe je op de PC met 'G' en met 'H', op de Playstation was het volgens mij met 'Up' en 'Down'. Neem de camera in je hand, en loop op een van je 'homies' af. Linksbovenin staat, als ik me niet vergis, een melding dat je met de 'Actie-knop' de camera kan geven. Nu kun je een foto van jezelf maken. Denk er wel aan, dat je niet te ver weg loopt. Dan heb je de camera weer terug en ben je terug bij af.

Edit @hieronder:

Ik denk niet dat hij dit bedoelt ^_^

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Je kan het ook anders doen. Je hebt dan xfire nodig. Dat is een chatprogramma net zoals msn, alleen deze kun je via sroll lock + X gebruiken dus gewoon ingame maar dit programma kan meer. Als je op scroll + S drukt maakt hij een foto van CJ of iets anders. Deze foto's staan daarna in je profiel op xfire. Het zou wel handig zijn als je xfire aanmeld ^_^

Geplaatst:
Je kan het ook anders doen. Je hebt dan xfire nodig. Dat is een chatprogramma net zoals msn, alleen deze kun je via sroll lock + X gebruiken dus gewoon ingame maar dit programma kan meer. Als je op scroll + S drukt maakt hij een foto van CJ of iets anders. Deze foto's staan daarna in je profiel op xfire. Het zou wel handig zijn als je xfire aanmeld ^_^

ik heb hem trouwens voor de ps2. dus je je moet er eerst een recruteren en dan een fototoestel geven.

ik zal het gaan proberen :tu::cya:

Geplaatst:

maar loop niet te ver weg of stop met foto maken...dan heb je kans dat je je camera niet meer terug krijgt

Geplaatst:

De camera krijg je gewoon terug, maar als je te ver weg loopt, verdwijnt het beeld gewoon en heb je de camera weer. Als je alsnog op de foto wil, moet je hem nogmaals geven.

Geplaatst:

jammer gaat dat niet bij mij want ik kwam een keer in groove street en wat zie ik .............................................. balas (de rivaal van cj) dus kan iemand mij helpen

Geplaatst:

Waarschijnlijk ben je Los Santos al uit, en ben je nog niet begonnen aan de Return To Los Santos missies. Op het moment dat je Los Santos verlaat, gaat de Grove Street Familie neer; ze zijn voorlopig verslagen. Logisch dat er geen members meer zijn. Pas na de missie Home Coming zullen er weer Grove Street Members zijn. :)

Geplaatst:

Pas als je weer terug bent in Los Santos. Zoals ik al meldde hebben de Los Santos Vagos en de Ballas Los Santos in handen genomen, jullie familie is verdwenen. Zodra de missie 'Home Coming' voltooid is kun je weer gebieden behouden, overnemen, enz.

Geplaatst:
ik zit vast bij de missie madd dogg en ik kan niet meer verder

Je bedoelt vanwege de riot-cheat? Dan is dat namelijk heel goed mogelijk dat het niet kan. Jammer, maar helaas. Natuurlijk zijn er ook oplossingen voor dit probleem, mits je het natuurlijk op de PC hebt (anders is het wat moeilijker). Je kan namelijk een savegame downloaden op dit forum, zodat je weer verder kunt spelen. Even dezelfde kleding aandoen en klaar. Let wel op de versie van je spel!

Versie 1 savegames

Versie 2 savegames

Geplaatst:
ik zit vast bij de missie madd dogg en ik kan niet meer verder

Je bedoelt vanwege de riot-cheat? Dan is dat namelijk heel goed mogelijk dat het niet kan. Jammer, maar helaas. Natuurlijk zijn er ook oplossingen voor dit probleem, mits je het natuurlijk op de PC hebt (anders is het wat moeilijker). Je kan namelijk een savegame downloaden op dit forum, zodat je weer verder kunt spelen. Even dezelfde kleding aandoen en klaar. Let wel op de versie van je spel!

Versie 1 savegames

Versie 2 savegames

hij zei dat hij hem o de ps2 had...

je kan ook anders een foto maken, niet moeders mooiste maarja :puh:

Pak een camera; maak een foto,terwijl je dat doet haal snel het fotoscherm weg...

daar is hij.

Lukt het niet? PB me dan :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...