Rullez Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Beste GTAForumers, Ik heb alweer bijna 1 jaar een eigen computer. Nou heb ik er iets van een half jaar een illigale XP erop. Dan ging dit weer stuk en nu weer dat. Tot dat de cd was overleden. Nu heb ik Windows Vista op mijn PC. Volkomen legaal. Maar ik vind het echt voor geen meter werken. Hij gaat sloom. Mijn geheugen is bijna op. En ik kan geen spelletjes spelen, want er is geen driver voor vista. Dus ik wil legaal XP kopen. Dus wie weet waar ik het beste XP kan kopen. Het liefst zo goedkoop mogelijk. Maar geen tweedehands. MVG, Rullez Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Heb je Media Markt bij jou in de buurt? Want die verkoopt het ik weet het zeker, Media Markt verkoopt alles met computers, tv's en cd's en al die dingen dus daar kan je het beste heen gaan lijkt mij. Reageren
Rullez Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Heb je Media Markt bij jou in de buurt? Want die verkoopt het ik weet het zeker, Media Markt verkoopt alles met computers, tv's en cd's en al die dingen dus daar kan je het beste heen gaan lijkt mij. Ja hij is zo'n half uurtje van mij af met de auto. Maar welke versies van XP verkopen ze. Prijzen zijn ook altijd wel handig met vergelijken. Dus toch nog bedankt voor je hulp. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Op internet kun je altijd prima prijzen vergelijken op de onafhankelijke site www.kieskeurig.nl. Zoeken op Windows XP en een prijs tussen de 140 en 1000 euro (want goedkoper zal niet lukken vrees ik) geeft de volgende resultaten: ==> klik <==. Versies te kust en te keur, via internet bestellen of in een winkel ophalen, alles staat er tussen Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik weet niet in welke regio je woont dus kan ik de prijzen niett opzoeken. Per regio zijn de prijzen verschillend. >>>hier<<< de site van media markt Reageren
RonaldVC Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 De mediamarkt maakt geen prijzen bekend, over het internet niet, en over de telefoon ook niet. Je zal er dus heen moeten gaan.. Maar, Windows XP is onlangs officieel uit de handel genomen door Microsoft, ook wij moesten de aanwezige voorraad terugsturen. Of het nog te krijgen is ergens is moeilijk te zeggen, over het internet is het in ieder geval nog wel verkrijgbaar. Het goedkoopste dat ik weet is 134 Euro, bij Microsoft zelf. Maar, dan heb ik het wel over de licentiesleutel, dan heb je nog geen software.. Maar Microsoft zal binnenkort voor (ontevreden (legale)) Vistagebruikers een downgrade naar XP beschikbaar stellen, Microsoft kennende waarschijnlijk wel tegen betaling. Wanneer en in welke vorm dat zal gebeuren is nog niet bekend. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb nog 1 vraagje. Ik heb gehoord dat je bij vista maar een keer het serial gebruiken. Nou staat mijn PC erom bekent dat hij nogal wel is stuk gaat. En windows er weer opnieuw op moet. Kan ik die serial dan gewoon zoveel keer gebruiken als ik wil? Reageren
RonaldVC Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb nog 1 vraagje. Ik heb gehoord dat je bij vista maar een keer het serial gebruiken. Nou staat mijn PC erom bekent dat hij nogal wel is stuk gaat. En windows er weer opnieuw op moet. Kan ik die serial dan gewoon zoveel keer gebruiken als ik wil? De sleutel kan je gewoon weer gebruiken bij het herinstalleren, het maakt niet uit hoe vaak je die serial gebruikt. Alleen, je kan een serial van Vista maar één keer activeren. Na installatie moet je Vista activeren, en dat zal een foutmelding opleveren. Krijg je een melding dat er bij de activatie iets fout gegaan is wordt je verwezen naar de helpdesk van Microsoft, waar ze je verder kunnen helpen.. Reageren
Rullez Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb nog 1 vraagje. Ik heb gehoord dat je bij vista maar een keer het serial gebruiken. Nou staat mijn PC erom bekent dat hij nogal wel is stuk gaat. En windows er weer opnieuw op moet. Kan ik die serial dan gewoon zoveel keer gebruiken als ik wil? De sleutel kan je gewoon weer gebruiken bij het herinstalleren, het maakt niet uit hoe vaak je die serial gebruikt. Alleen, je kan een serial van Vista maar één keer activeren. Na installatie moet je Vista activeren, en dat zal een foutmelding opleveren. Krijg je een melding dat er bij de activatie iets fout gegaan is wordt je verwezen naar de helpdesk van Microsoft, waar ze je verder kunnen helpen.. Met vista heb ik dit probleem niet, maar ik wou het even voor de zekerheid weten. Bedankt voor al jullie hulp. Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb nog 1 vraagje. Ik heb gehoord dat je bij vista maar een keer het serial gebruiken. Nou staat mijn PC erom bekent dat hij nogal wel is stuk gaat. En windows er weer opnieuw op moet. Kan ik die serial dan gewoon zoveel keer gebruiken als ik wil? De sleutel kan je gewoon weer gebruiken bij het herinstalleren, het maakt niet uit hoe vaak je die serial gebruikt. Alleen, je kan een serial van Vista maar één keer activeren. Na installatie moet je Vista activeren, en dat zal een foutmelding opleveren. Krijg je een melding dat er bij de activatie iets fout gegaan is wordt je verwezen naar de helpdesk van Microsoft, waar ze je verder kunnen helpen.. Met vista heb ik dit probleem niet, maar ik wou het even voor de zekerheid weten. Bedankt voor al jullie hulp. Mischien zou je ook Ubuntu 7.10 met Cedega dualboot kunnen nemen, daarmee kun je ook Windows spelletjes doen, want retail versie's van Windows XP zijn nogal duur en bij OEM's moet je officieel ook een nieuwe pc bij kopen (OEM Windows XP Home kost 75 euro). >>> Door RonaldVC: Bericht aangepast. Oók tips geven over illegale software is niet toegestaan..<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.