SanAndreasGEK Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hallo Ik vraag me af.. Hoe je een voertuig kan modden. Weet iemand hoe? Zo ja, geef me tips a.u.b.! Reageren
Visser23 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik weet het zelf ook niet maar hier kan je een tuturial doen van ik wil leren modden: >>>klik<<< Veel S6 met GTA Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik weet niet precies wat je wilt, zelf een voertuig modden, of een voertuig mod installeren. Maakt op zich ook niet uit, ik zal eens kijken wat voor tips ik kan geven. Voertuigen vervangen Het makkelijkst is het natuurlijk om mods die anderen hebben gemaakt te installeren. Dit doe je door middel van de IMGTool. Deze tool is handig te gebruiken voor bijvoorbeeld het vervangen van dingen. In dit geval dus voertuigen. Voor het gebruik hiervan, raad ik je aan een tutorial te raadplegen. Deze vind je o.a. op het forum. Lees ook altijd de Read-Me, misschien staan er nog bestanden in die vervangen moeten worden. Een voorbeeld hiervan is een regeltje vervangen uit het 'handling.cfg' bestand. Dit bestand vind je in de Data submap van je GTA spel. Open het met kladblok en vervang de regel. Deze zit er niet altijd bij. Download IMGTool 2.0 Handleiding voor IMGTool 2.0 Zelf voertuigen maken Hier ga je al een moeilijke kant op, dit vereist veel tijd en kennis van het modden. Voertuigen maak je met verschillende programma's, een voorbeeld hiervan is 3dsMax, een programma waarmee je 3D modellen kunt maken. Van deze dingen heb ik zelf weinig verstand, daarvoor moet je in het modding gedeelte van dit forum zijn. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.