ruff-ryders Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) ik heb gta san andreas en ik vraag me nou af hoe je die snelheidmeter in san andreas moet hebben?? zeg maar je rijdt bijv: een auto en het geeft aan hoe snel je rijdt Bewerkt: 16 oktober 2007 door ruff-ryders Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Dit kan met de zogeheten 'Speed-o-Meter', deze geeft precies aan hoe hard/zacht je rijdt, en dat kan ook nog in M/PH (Miles Per Hour) of KM/H (Kilometers per Hour), dit mag je zelf uitmaken. Ik heb even voor je gezocht op Google, en kwam uit op deze site. Het downloaden levert denk ik geen problemen op, dus dat laat ik achterwege. Zodra je de mod hebt geïnstalleerd, open je hem. Kies nu in welke hoek je de meter wilt heben, en welke eenheid. Heb je dit gedaan, klik je op 'Load Mod', en hij zou moeten werken. Ik weet nu echter niet of je 'Load Mod' moet aanklikken als je het spel aan het doen bent, of eerst moet aanklikken en dan het spel opstarten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.