De GTAmaster Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hallo, Mijn savegame werkt helaas niet. Ik downloade laatst een 100% savegame uit de database, maar ze werken niet. ik had hem bij mijn userfiles gezet. Als ik op de savegame ga, dan kom ik weer bij New Game. Ik heb v2. Ik had eerst een v2 savegame gedownload, tevergeefs werkte die niet, nu deed ik een v1 savegame, deed ie het ook niet. Wie o wie kan mijn probleem verhelpen? De GTAMaster Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Als ik me niet vergis, wordt er een nieuw spel gestart als je een V1 savegame hebt. Als je bij beide een New Game start, heb je toch een V1 savegame gedownload en geladen. Kijk eens eventjes of je alles in de juiste map plaatst, of je in de haast niet snel de verkeerde savegame laadt? Ik denk dat het aan één van deze dingen ligt. Reageren
De GTAmaster Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik had die van Jow Tommy Vercetti (eerste) gedownload en daar stond dat die v2 was. Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Normaal gesproken zou hij gewoon moeten werken, als je hem juist hebt ingesteld. Je hebt hem wel in de map 'GTA San Andreas Userfiles' gezet? Een andere aanrader is deze pagina. Men heeft hier alle missies gedaan van V2. Ik denk dat het daar op zijn minst wel mee moet lukken. Reageren
De GTAmaster Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Deze doet het wel, thanks Donwell Maar echter wou ik een 100% savegame hebben, dus alle gebieden die veroverd zijn etc. etc.. Kan iemand voor mij dat regelen? Reageren
Bling Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Nee, het is niet de fout van de topicstarter. Jow Tommy Verceti heeft mij ook ooit laten weten dat zijn savegames van V2 bij mensen met V2 niet werken, waar hij pas zeer recentelijk achter was gekomen. Mocht je toch graag V2-savegames willen downloaden, dan raad ik je aan om de gegeven link van Donwell even te bekijken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik had die van Jow Tommy Vercetti (eerste) gedownload en daar stond dat die v2 was.Mocht je ooit in de toekomst weer eens problemen ondervinden met een download van dit forum dan raad ik je aan om de maker van die download, in dit geval Jow Tommy Vercetti, een PB te sturen. De maker weet vaak meer van z'n eigen download dan andere. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.