Niekyy Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Wie kan mij helpen ik heb een camera hack gedownload maar als ik hem op start en stap in een auto dan zie ik niks Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Je zegt dat je een Cam Hack hebt gedownload, en als we dezelfde hebben, weet ik al wat eraan scheelt. Je moet hem eerst activeren. Standaard is dat met '*', het sterretje dus. In een voertuig zul je dan een kilometer teller aantreffen, rechtsonder in het scherm. Je kunt vanalles instellen; M/PH of KM/H, en ook nog eens het 'leven' van je wagen. Ook kun je met die CamHack verschillende cameraposities innemen, maar dat is weer wat anders. Hoe dan ook, met het sterretje activeer je hem. Heb je er genoeg van? De-activeer hem dan met '/'. Ik weet nu niet of het dat streepje was of '\' dat streepje, dat moet je zelf eventjes uitzoeken. Reageren
Niekyy Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 ik heb deze als ik san andreas opstart en dan op * druk gebeurt er niks Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Die heb ik dus ook. Zorg ervoor dat je het sterretje bij het Numpad indrukt, anders werkt hij volgens mij niet. Ik heb eventjes een stukje gekopiëerd uit de Read-Me, en daar staat dit dus: * Default HotKeys are; Numpad * = Enable Numpad / = Disable Er staat dus dat je hem moet aanzetten met het sterretje bij het Numpad. Reageren
Niekyy Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hij doet het nog steeds niet Help Reageren
TheGodfather Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Doe F9 tijdens het spel. Mijne deed het toen meteen Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hoogstwaarschijnlijk heb je dan de toetsen aangepast. Download de CamHack eens opnieuw en probeer het dan nog eens. Mocht hij het nog niet doen, dan ligt het waarschijnlijk aan de versie van je spel. Jij hebt dan, denk ik, V2. Dit is simpel te verhelpen, owngrade je spel tot V1 d.m.v. deze patch. Reageren
Niekyy Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hoogstwaarschijnlijk heb je dan de toetsen aangepast. Download de CamHack eens opnieuw en probeer het dan nog eens.Mocht hij het nog niet doen, dan ligt het waarschijnlijk aan de versie van je spel. Jij hebt dan, denk ik, V2. Dit is simpel te verhelpen, owngrade je spel tot V1 d.m.v. deze patch. Dankje hij doet het weer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.