Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Je zegt dat je een Cam Hack hebt gedownload, en als we dezelfde hebben, weet ik al wat eraan scheelt. Je moet hem eerst activeren. Standaard is dat met '*', het sterretje dus. In een voertuig zul je dan een kilometer teller aantreffen, rechtsonder in het scherm. Je kunt vanalles instellen; M/PH of KM/H, en ook nog eens het 'leven' van je wagen. Ook kun je met die CamHack verschillende cameraposities innemen, maar dat is weer wat anders. Hoe dan ook, met het sterretje activeer je hem. Heb je er genoeg van? De-activeer hem dan met '/'. Ik weet nu niet of het dat streepje was of '\' dat streepje, dat moet je zelf eventjes uitzoeken. :)

Geplaatst:

Die heb ik dus ook. Zorg ervoor dat je het sterretje bij het Numpad indrukt, anders werkt hij volgens mij niet. Ik heb eventjes een stukje gekopiëerd uit de Read-Me, en daar staat dit dus:

* Default HotKeys are;

Numpad * = Enable

Numpad / = Disable

Er staat dus dat je hem moet aanzetten met het sterretje bij het Numpad.

Geplaatst:

Hoogstwaarschijnlijk heb je dan de toetsen aangepast. Download de CamHack eens opnieuw en probeer het dan nog eens.

Mocht hij het nog niet doen, dan ligt het waarschijnlijk aan de versie van je spel. Jij hebt dan, denk ik, V2. Dit is simpel te verhelpen, owngrade je spel tot V1 d.m.v. deze patch.

Geplaatst:
Hoogstwaarschijnlijk heb je dan de toetsen aangepast. Download de CamHack eens opnieuw en probeer het dan nog eens.

Mocht hij het nog niet doen, dan ligt het waarschijnlijk aan de versie van je spel. Jij hebt dan, denk ik, V2. Dit is simpel te verhelpen, owngrade je spel tot V1 d.m.v. deze patch.

Dankje hij doet het weer :klap::klap:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...