TheGodfather Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb perongeluk de main.scm en de script.img van Hotcoffee in /data gezet en nu ben ik dus die files kwijt en doet m,n spel het niet meer.. Wie heeft de main.scm en script.img voor mij zodat hij het weer doet! Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Daarvoor moeten we weten welke versie je hebt. Ook kan deze aanvraag beter in dit topic aangevraagd worden. Voor versie 2 heb ik hier een link. Reageren
TheGodfather Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Nee hij doet het niet. Heb je ook de main. Ik heb V2. Heb alleen die coffeemod main en script erin gezet toe ndeed hij het niet meer. Bewerkt: 16 oktober 2007 door TheGodfather Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Nee hij doet het niet.Heb je ook de main. Als je de link gebruikt die ik in mijn vorige post heb staan en dat bestand uitpakt heb je zowel de main.scm en script.img van versie 2. Ik heb V2.Heb alleen die coffeemod main en script erin gezet toe ndeed hij het niet meer. Nogal logisch. Versie 2 is gemaakt om te voorkomen dat de 'hot coffee' scene beschikbaar is. Reageren
TheGodfather Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Nee hij doet het niet.Heb je ook de main. Als je de link gebruikt die ik in mijn vorige post heb staan en dat bestand uitpakt heb je zowel de main.scm en script.img van versie 2. Ik heb V2.Heb alleen die coffeemod main en script erin gezet toe ndeed hij het niet meer. Nogal logisch. Versie 2 is gemaakt om te voorkomen dat de 'hot coffee' scene beschikbaar is. Maar dat linkje linkt naar een heel topic waar staat hij dan Ik heb ook een .Dat geopend: sacensor. Ik moest toen y intoetsen. Hoe uninstal ik dit of heb ik alleen de main en script nodig en dan doetie het weer Bewerkt: 16 oktober 2007 door TheGodfather Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Lijkt me duidelijk dat je het probleem van versies hebt. Dit zal je dus ook hebben bij andere mods. Je moet daarom downgraden, met behulp van deze patch. Volgens mij was dit genoeg om te kunnen modden. Zo niet, dan kan je hem altijd nog helemaal downgraden, door ook de main.scm en script.img te vervangen. Download dan dit bestandje, pak het uit, en zet het in de map Program Files >> Rockstar Games >> GTA San Andreas >> Data >> Script. Neem wel een backup van je oude bestandjes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.