Richieboy!! Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Als ik een server kies en ik wil in die server spelen start GTA SA wel op, maar krijg ik steeds wit beeld. Daarna zie ik wel weer wat, maar dan zit ik alleen in GTA SA en speel ik niet met SA:MP. Mijn versie van SA:MP is V0.2.2. Wie kan me helpen ? Als de topic verkeerd is verplaats hem dan maar >>> Door Bling: Bij deze. <<< Reageren
Gijsso Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik weet niets van SA:Mp of iets wat maar met mods te maken heeft maar licht het niet aan je instellingen van je computer?? Reageren
Simbad Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 een vriend van me had dat ook met zijn laptop precies hetzelfde probleem, wat ik gedaan had was eerst zijn video drivers van zn grafische kaart updated, en daarna samp voor de zekerheid er opnieuw opgezet, en nu werkt het (hij draait vista) weet niet of jij dat ook draait maarja. Reageren
Las Vegas Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Als ik een server kies en ik wil in die server spelen start GTA SA wel op, maar krijg ik steeds wit beeld.Daarna zie ik wel weer wat, maar dan zit ik alleen in GTA SA en speel ik niet met SA:MP. Mijn versie van SA:MP is V0.2.2. Wie kan me helpen ? Als de topic verkeerd is verplaats hem dan maar >>> Door Bling: Bij deze. <<< Misschien heb je GTA SA V2.0 ? V1.0 heb je nodig. Downgrade je GTA SA >>Hier<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.