CarlThompson Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik wil gta garage mod manager ik hat hem gedownload tis een rar bestand ihj opende dus ook in winrar. maar ik kon hem niet opene dat het archief ofso niet compleet was ik heb het een paar x overnieuw gedownload maar het lukt niet.. heeft iemand anders ook dit probleem? of hebben jullie het andwoord? post dan ff.. Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Dat kan aan meerdere dingen liggen. Het kan zijn dat je hem telkens incorrect download. (onwaarschijnlijk. Het is ook mogelijk dat het bestand beschadigd is op de site waar je het vandaan haalt. (misschien een link geven om te kunnen controleren. De meest voor de hand liggende reden is dat je een nieuwere versie van winrar moet gebruiken. Reageren
CarlThompson Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik wil gta garage mod manager ik hat hem gedownload tis een rar bestand ihj opende dus ook in winrar. maar ik kon hem niet opene dat het archief ofso niet compleet was ik heb het een paar x overnieuw gedownload maar het lukt niet.. heeft iemand anders ook dit probleem? of hebben jullie het andwoord? post dan ff.. Ok, ik zal kijke btw bedankt voor je post Reageren
CarlThompson Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Zo this me gelukt bedankt voor julliehelp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.