-Paul Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Hee hee , Ik zoek een leuke Clan, maar waarom kan ik er zelf niet een maken?! , Maar wil iemand mij ermee helpen? Ik heb zelf geen server op samp, maar dat maakt niet veel uit want daar verzinnen we dan wel wat op Maar heb je interresen erin?, Laat het me even weten ... Dan zeg ik wel of je bijvoorbeeld mijn msn kan voegen Sorry als ik het verkeerd heb gezet, als het verkeerd is zet er dan maar een slotje op Wel versie 1! Ik ben proberen 2 te krijgen Bewerkt: 17 oktober 2007 door -Paul
superelite1 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Hee hee ,Ik zoek een leuke Clan, maar waarom kan ik er zelf niet een maken?! , Maar wil iemand mij ermee helpen? Ik heb zelf geen server op samp, maar dat maakt niet veel uit want daar verzinnen we dan wel wat op Maar heb je interresen erin?, Laat het me even weten ... Dan zeg ik wel of je bijvoorbeeld mijn msn kan voegen Sorry als ik het verkeerd heb gezet, als het verkeerd is zet er dan maar een slotje op Wel versie 1! Ik ben proberen 2 te krijgen ik zou er wel 1 willen maken met juow
-Paul Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) Hallo allemaal, Ik heb met iemand een Clan gemaakt, dus deze mag op het En V 2 is eindelijk gelukt Dus de eerst volgende Mod. Zet er maar een slotje op Bewerkt: 19 oktober 2007 door -Paul
Recommended Posts