-Paul Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb ergens een filmpje gezien waarin je zag, dat je zelf echt leek of je in een auto reed, dus dan zie je een deel van het stuur, en zie je gewoon door de ruit heen... en zo is het ook bij vliegtuigen enzo Wie weet waar ik het kan downloaden?! Wil je dan mischien ook erbij zetten HOE ik het installeer zodat het werkt in het spel.. het is voor San Andreas. Alvast bedankt. Reageren
Donwell Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb hem eventjes voor je geupload, het enige wat je moet doen is hem ergens plaatsen en hem vervolgens opstarten. Zodra je In-game zit activeer je hem met het sterretje (*) van het Numpad, en kun je alles veranderen naar eigen keus. Met 'V' of 'Home' verander je de camera. Reageren
-Paul Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik heb hem eventjes voor je geupload, het enige wat je moet doen is hem ergens plaatsen en hem vervolgens opstarten. Zodra je In-game zit activeer je hem met het sterretje (*) van het Numpad, en kun je alles veranderen naar eigen keus. Met 'V' of 'Home' verander je de camera. Bedankt! Ik ga gelijk kijken of die het doet Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.