paul007 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Ik zou graag willen dat iemand hier alle ganggebieden gaat overnemen, dan heb ik het natuurlijk over de Vagos en de Ballas. Missie: Overnemen van Ganggebieden Cheaten: Nee Versie: V2.0 Overig: - Je mag al m'n wapens gebruiken, maar gebruik het liefst de wapens die nog geen Hitman Level hebben behaald. - Liever niks doen met m'n auto's in de garage. - Alleen opslaan in CJ's Huis. Alvast Bedankt! paul007 EDIT: Hoe dom, maar goed.. Daar is die dan ;D Bewerkt: 16 oktober 2007 door paul007
HerrieM Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Zodra je een savegame plaatst zal. Ik zal mijn best doen. ps. afhankelijk van welk punt je bent kan het even duren. Edit: ik ben op het moment op 75%, morgen ga ik verder. Gehaald: 75% + Respect Ik heb zelf vanavond geen tijd, dus mag iemand anders de klus afmaken.
paul007 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Zodra je een savegame plaatst zal. Ik zal mijn best doen.ps. afhankelijk van welk punt je bent kan het even duren. Edit: ik ben op het moment op 75%, morgen ga ik verder. Oké, is goed. Neem de tijd
Froodooo Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb er weer een paar meer gedaan, hier is de savegame (nog geen 100%):
paul007 Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb er weer een paar meer gedaan, hier is de savegame (nog geen 100%): Bedankt, allebei van jullie. Ik heb de rest zelf gedaan. Hardstikke bedankt voor jullie hulp!
Recommended Posts