Jump to content

Gta stottert

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik heb een heel raar probleem. mijn gta werkte eerst super goed.. maar laaste tijd doet hij heel vaag.. als ik bijvoorbeeld rij in een auto.. dan stotert hij en dan gaat de muziek ook opens heel vaag doen.. stoteren dus.. sta ik weer stil dan doet hij het weer goed.. net of werkgeheugen het niet aan kan.. maar dat is 1 gb.. en hij werkte altijd goed dus... mischien iets met DirectX nog wat ofoz? greetz :cya:

Geplaatst:

Probeer eens wat dingen wat lager te zetten bij je Display Instellingen. Zet bijvoorbeeld de Draw Distance wat lager, en eventueel de schermresolutie (?). Ik weet niet helemaal zeker of dit ook effect heeft. Wellicht dat deze dingen helpen.

Geplaatst:
Probeer eens wat dingen wat lager te zetten bij je Display Instellingen. Zet bijvoorbeeld de Draw Distance wat lager, en eventueel de schermresolutie (?). Ik weet niet helemaal zeker of dit ook effect heeft. Wellicht dat deze dingen helpen.

nee :N werkt ook niet kheb alles al op het laagste gezet. en eerst deed hij het perfect..

Geplaatst:

hoe oud is je geheugen? of misschien dat je pc gewoon te warm word , maak de kast misschien eens wat stofvrij. vooral de processor. verder kan het zijn dat je geheugen kapot is.

wanneer ik 4 dgn game , dan valt me pc telkens uit , nu ben ik erachter gekomen dat het door t geheugen komt . wanneer ik de bankjes verander van plaatst , dan valt de pc niet meer uit.. heel raar , binnenkort nieuw moederbord, geheugen , processor kopen :D

Geplaatst:

1 jaartje ofzo... en hij dee het altijd perfect.. nu stottert het muziek ook ... zal hem is stofvrij makn.. mischien doet die dan better

Geplaatst: (bewerkt)

Ik denk dat het er aan ligt dat je teveel programma's aan heb staan onder het SA spelen. Sluit zo veel mogelijk programma's af zodat het wisselbestand zo leeg mogelijk is. Anders gaat hij stotteren.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Ik denk dat het er aan ligt dat je teveel programma's aan heb staan onder het VC spelen. Sluit zo veel mogelijk programma's af zodat het wisselbestand zo leeg mogelijk is. Anders gaat hij stotteren.

kheb msn deamon tools en xfire aan staan meer niet

Geplaatst:

Xfire is nog niet echt een probleem , msn wel een beetje , gebruikt NL. best veel geheugen. en deamontools, zou ik niet weten, maar als je iets aan het branden bent oid. dan is het geen wonder dat ie stottert. dat je geluid stottert , kan er volgens mij niet mee te maken hebben , dat er misschien te veel stof inzit. al een nieuwe Xp of Vista installatie geprobeerd? dat lost heel vaak problemen op. maar stofvrij maken is altijd goed , vooral bij de processor , en de ventilators.

Geplaatst:

Het is bekend dat SA wel vaker slecht werkt als Deamon tools aan staat... Sluit die even af, en probeer het opnieuw. Wie niet waagt, wie niet wint. ;)

Geplaatst:

denk dat je toch eens aan een andere Xp of Vista installatie moet gaan denken , als er iets is met je pc , dan lost t daarmee wel op , of er is gewoon iets kapot in je pc. gebeurt het stotteren ook bijna andere spellen?

Geplaatst:

[week dus niet zkkr.. verder heb ik spelletjes zoals bijvoorbeeld world of warcraft.. en daar stottert hij soms.. maar das denk ik normaal.. maar verder heb ik geen spel waar je dus zo snel gaat (in auto bijvoorbeeld)

Geplaatst:

probeer het racespel Life For Speed , www.lfs.net . gewoon gratis downloaden , je hoeft je niet te registreren of wat dan ook. als ie daar al bij gaat stotteren , dan is het niet best :schater:

dit is de specificaties wat ie van de pc vraagt,

1 GHz CPU, 128 MB memory, 3D graphics card.

Ik hoop dat het niet erg is dat ik reclame maak voor een andere site?

Geplaatst:

ah oke bedankt ^_^ als dat ook niet helpt instaleer ik computer opnieuw :Y admin topic kan gesloten worden.. bedankt voor alle hulp allemaal :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...