Apple-Mac Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik vroeg me even af of deze PSP-TV adapter bestaat, en of het niet fake is. Als het echt bestaat, weet iemand dan waar ik het kan kopen? Hartelijk dank, Apple-Mac Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Nee, er gingen geruchten dat Sony bezig zou zijn met een zogenaamde: TV-Adapter maar daar is vanaf gezien. Als je een PSP Slim & Lite hebt, kun je wel een TV-Kabel kopen . Ik denk niet dat jij dat hebt, maar om de zin compleet te maken . Reageren
Gta-killer Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Ik vroeg me even af of deze PSP-TV adapter bestaat, en of het niet fake is. Als het echt bestaat, weet iemand dan waar ik het kan kopen? Hartelijk dank,Apple-Mac Ja, het bestaat maar voor 60 dollar kan je beter je oude psp erkopen en een psp slim&lite gaan kopen. Hiermee kan je gewoon via kabeltje naar tv projecteren + je psp is wat lichter en kraslozer dan je vorige. De PSP slim&lite geeft ook beter resultaat omdat bij deze via een cameratje werkt dat boven het psp scherm wordt gezet. Ook zit je bij slin&lite niet met zon zwart kastje boven op je psp. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Bestaat het nou wel of niet. Maargoed, klopt deze bron dan ook niet? Apple-Mac Reageren
Rullez Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Bestaat het nou wel of niet. Maargoed, klopt deze bron dan ook niet?Apple-Mac Jawel die bron klopt wel, die PSP TV ADapter is alleen voor het nieuwe model. En als ik het goed heb kan hij niet op het oudere model. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.