Merticus XVII Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb snel rondgekeken in de zoekfunctie's en op andere website's maar kan het probleem niet vinden. Mijn beeldqualiteit van een gedownload muziekclipje is niet zuiver van beeld. De kleur slaagt bruine en groene tinten uit, met aan de linkerkant meestal lijnen erdoor. Als ik het muziekclipje met een ander afspeelprogramma open krijg ik dit probleem niet. Hopelijk krijg ik zo snel mogelijk een antwoord Even een kleine edit: Je krijgt hetzelfde beeld bij een ander afspeelprogramma... Bewerkt: 16 oktober 2007 door Merticus XVII Reageren
Thundercover Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Welke versie heb je? Misschien dat het met een nieuwere versie opgelost wordt. Of gebruik anders voortaan andere afspeelprogramma's. Reageren
Merticus XVII Geplaatst: 16 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Welke versie heb je? Misschien dat het met een nieuwere versie opgelost wordt. Of gebruik anders voortaan andere afspeelprogramma's. Ik heb Windows Media Player 11. Ik heb intussen mijn bericht hierboven ook al aangepast. Nu krijg je hetzelfde probleem bij andere afspeelprogramma's. Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Welke versie heb je? Misschien dat het met een nieuwere versie opgelost wordt. Of gebruik anders voortaan andere afspeelprogramma's. Ik heb Windows Media Player 11. Ik heb intussen mijn bericht hierboven ook al aangepast. Nu krijg je hetzelfde probleem bij andere afspeelprogramma's. Dan is er mischien iets mis met je codec (welke gebruik je?) of met het filmpje. Bekijk het filmpje bijvoorbeeld eens op een Ubuntu live cd en dan weet je of het een software probleem is of dat het aan het filmpje ligt. Reageren
Schno009 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Wat doet een ander filmpje met een lagere bitrate? Als die wel goed afspeelt, heb je gewoon te weinig processorkracht voorhanden. Ligt het überhaupt wel aan de computer? Is het filmpje niet gewoon brak? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.