Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik in de IPL een auto wil spawnen en ik zet de hoek op nul, dan staat de auto gewoon recht is het spel.

Maar als ik heb nou de auto een kwartslag wil draaien, en ik typ 90 (van 90 graden) in. Staat de auto in een hele rare hoek.

Iets als 50 graden ofzo.

Maar welk cijfer moet ik dan wel intypen om een auto een kwartslag te draaien?

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals in de IDE/IPL Documentatie staat:

RotationX = Dit is de rotatie over de X-as (niet in graden)

RotationY = Dit is de rotatie over de X-as (niet in graden)

RotationZ = Dit is de rotatie over de X-as (niet in graden)

RotationR = Dit is de rotatie (niet in graden)

Flags = Als je een gewone model hebt gebruik je -1

De draaihoek bereken je met de Rotation calculator van Steve-M.

De Rotation Calculator vind je hier.

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...