Naudin Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 Hallo iedereen, Ik heb een nogal heel vervelende single-player bug waardoor ik verscheidene quests niet kan uitspelen. Zie hier; Ik doe een quest waarbij je met een groep tegen een andere aanvallende groep moet vechten. Als alle tegenstanders dood zijn, en ik tegen de leider van mijn groep moet praten om de quest te voltooien. Gebeurt het volgende, de persoon waar ik tegen moet praten (en al de andere ook trouwens) zijn in een soort van 'alert' stand, dit betekent dat ik niet tegen ze kan praten, en ze richten op de dichtsbijzijnde vijand, ook al is die helemaal op de andere kant van de map. En als een NPC in die stand is, kan ik niet met hem praten dus ook niet de quest voltooien! Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt, Naudin Reageren
killerfist Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Hallo iedereen,Ik heb een nogal heel vervelende single-player bug waardoor ik verscheidene quests niet kan uitspelen. Zie hier; Ik doe een quest waarbij je met een groep tegen een andere aanvallende groep moet vechten. Als alle tegenstanders dood zijn, en ik tegen de leider van mijn groep moet praten om de quest te voltooien. Gebeurt het volgende, de persoon waar ik tegen moet praten (en al de andere ook trouwens) zijn in een soort van 'alert' stand, dit betekent dat ik niet tegen ze kan praten, en ze richten op de dichtsbijzijnde vijand, ook al is die helemaal op de andere kant van de map. En als een NPC in die stand is, kan ik niet met hem praten dus ook niet de quest voltooien! Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt, Naudin Heb je zelf ook geen wapens in de hand? als je dat hebt verklaart dat dat ze zo staan. Bewerkt: 17 oktober 2007 door killerfist Reageren
Naudin Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo iedereen,Ik heb een nogal heel vervelende single-player bug waardoor ik verscheidene quests niet kan uitspelen. Zie hier; Ik doe een quest waarbij je met een groep tegen een andere aanvallende groep moet vechten. Als alle tegenstanders dood zijn, en ik tegen de leider van mijn groep moet praten om de quest te voltooien. Gebeurt het volgende, de persoon waar ik tegen moet praten (en al de andere ook trouwens) zijn in een soort van 'alert' stand, dit betekent dat ik niet tegen ze kan praten, en ze richten op de dichtsbijzijnde vijand, ook al is die helemaal op de andere kant van de map. En als een NPC in die stand is, kan ik niet met hem praten dus ook niet de quest voltooien! Kan iemand mij hierbij helpen? Alvast bedankt, Naudin Heb je zelf ook geen wapens in de hand? als je dat hebt verklaart dat dat ze zo staan. Nee, ze richten ook niet op mij maar op de vijand, bij eerdere quests had ik gewoon die vijandelijke NPC's afgeschoten maar nu gaat het niet meer het is die legeroutpost Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Is dit bij die autowrakken? Daar had je namelijk ook een soort missie waarin je tegen een aanvallende groep moest vechten. Het is alweer even geleden dat ik het gespeeld heb, maar ik kon niet tegen hen praten totdat iedereen dood was. Tegen bugs is sowieso niet veel te doen, echter kun je natuurlijk wel proberen hem van de laatste patches te voorzien. Overigens is S.T.A.L.K.E.R. sowieso een game met erg veel bugs (al heb ik daar nog niet echt hinderlijk last van gehad). Mocht de patch ook niet veel verbeterd hebben, wellicht dat het misschien nog een mogelijkheid is om je savegame hier te deponeren, zodat ik (als ik het spel nog kan vinden) of iemand anders een kijkje kan nemen. Een bug zit namelijk meestal in het spel, niet in je savegame. Reageren
Naudin Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Is dit bij die autowrakken? Daar had je namelijk ook een soort missie waarin je tegen een aanvallende groep moest vechten. Het is alweer even geleden dat ik het gespeeld heb, maar ik kon niet tegen hen praten totdat iedereen dood was. Tegen bugs is sowieso niet veel te doen, echter kun je natuurlijk wel proberen hem van de laatste patches te voorzien. Overigens is S.T.A.L.K.E.R. sowieso een game met erg veel bugs (al heb ik daar nog niet echt hinderlijk last van gehad). Mocht de patch ook niet veel verbeterd hebben, wellicht dat het misschien nog een mogelijkheid is om je savegame hier te deponeren, zodat ik (als ik het spel nog kan vinden) of iemand anders een kijkje kan nemen. Een bug zit namelijk meestal in het spel, niet in je savegame. Bedankt voor je antwoord, ik heb het inderdaad ook bij andere missies gehad waaronder bij de autowrakken, dat heb ik kunnen oplossen door iedere aanwezige bandit af te knallen, maar nu is dit echt onmogelijk. En ik heb alle patches geínstalleerd. En als ik de savegame hier zou zetten zou het de volgende keer weer hetzelfde probleem zijn.. Ik hoop maar dan dat ze dit gefixed hebben in patch 1.1 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.