Ghost_Rider Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) 1-0!!!! YEAH Wat een snelheid heeft die Sneijder tog EDIT@GranThefTwanO: Ja heel egr jammer Bewerkt: 17 oktober 2007 door ..::GhostRider::.. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Nouw Mooie actie en verdient 1-0 Reageren
Scarface92 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) 1-0!!!! YEAH Wat een snelheid heeft die Sneijder tog Inderdaad.. Jammer dat hij weg is bij ajax Bewerkt: 17 oktober 2007 door GrandTheftTwanO Reageren
2fast{0} Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Babel weer verslapen, maar staat nu wel in het veld. Nu zingt het publiek "FOPEN DE HAAN, FOPPEN DE HAAN" Ik denk dat niemand van basten mag. Ik zelf mag hem ook niet. Hij is een slechte coach. Hij weet het veld slecht in terichten, alleen het doel is goed ! Reageren
Suburban Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) 2-0 die had ook niet naast moeten zijn Bewerkt: 17 oktober 2007 door Suburban Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 In het begin dacht ik dat het wel leuk kon worden met al die aanvallers maar schijn bedriegt. Puntjes zijn binnen maar wat een ouderwetse draak van een wedstrijd. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ach, iedereen zijkt wel op van Basten, maar hij wint wel bijna altijd met zijn team. Reageren
M4X Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Gewoon schandalig eigenlijk, ze hebben weer eens erg veel geluk. Als je zo omgaat met de kansen dan maak je er eentje in 90 minuten, die andere goal was gewoon een slechte terugspeelbal. Gelukkig ging het achterin wat beter. Overigens vind ik niet dat alle kritiek op Van Basten gericht moet worden. Hij traint maar erg weinig, en vrijwel elke keer heeft hij een andere ploeg. Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Nu zingt het publiek "FOPEN DE HAAN, FOPPEN DE HAAN" Toen ze dat begonnen te zingen zag ik in mijn verbeelding Foppe al naar beneden lopen, Marco neerslaan en het roer overnemen. Maarja Foppe zal zijn nuchterheid nooit afschudden natuurlijk. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ach, iedereen zijkt wel op van Basten, maar hij wint wel bijna altijd met zijn team. Echt volgens mij zijn wij de enige in heel Nederland die zo denken... Lekker boeiend dat het niet om aan te zien is. We moeten toch winnen Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ach, iedereen zijkt wel op van Basten, maar hij wint wel bijna altijd met zijn team. Echt volgens mij zijn wij de enige in heel Nederland die zo denken... Lekker boeiend dat het niet om aan te zien is. We moeten toch winnen Ja, maar we doen het wel met hele matige cijfers. Ik had eigelijk meer verwacht tegen Slovenië. tegen Luxemburg moeten we winnen, dan zijn we door!!!! Reageren
Arjen Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Foppe de Haan! Foppe de Haan! Foppe de Haan! Wij willen voetbal zien! Wij willen voetbal zien! En toen kwam van Basten in beeld met onder in het beeld: 26 gewonnen, 11 gelijkgespeeld, 4 verloren.. Hoezo Foppe de Haan? Reageren
NandroDavids Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik dacht dat men in 't stadion riep "Robben bedankt, Robben bedankt", maar 't lijkt erop dat ik de enige ben. Had 't wel humor gevonden, aangezien Robben slechts een half uurtje mee heeft gedaan en toen weer naar de kant werd gehaald. Reageren
RobertSA Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik heb het niet gekeken. Ik zapte 3 keer langs de wedstrijd, en toevallig tijdens de goals. Voor de rest vind ik dat het publiek gelijk heeft. Heel gauw opdonderen met die van Basten...hij wint wel alles maar wat een kutvoetbal man. Dit is gewoon niet leuk meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.