Jump to content

SA:MP v0.2.0 werkt niet bij mij!

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb net van SA:MP Versie 0.2.0 gedownload, maar als ik een server in wil gaat hij laden krijg ik 1 seconden zwart beeld en dan sluit hij af, en dan ben ik weer bij de lijst met servers..

Hoe kan dat?

:cya:

Geplaatst:

De meeste servers draaien op V 0.2.2. Als je dat dan niet hebt en de server wel draait hij niet. Je zult de patch even moeten downloaden. HIER is de site van SA:MP.

Veel plezier ;)

Geplaatst:
De meeste servers draaien op V 0.2.2. Als je dat dan niet hebt en de server wel draait hij niet. Je zult de patch even moeten downloaden. HIER is de site van SA:MP.

Veel plezier ;)

Heel erg bedankt, MAAR,,

Ik kan het kopje: Patch niet vinden :schater:

Geplaatst:

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :(

Hij haalt wel super veel servers binnen maar het is het zelfde :(

Als ik een server laad , krijg ik 1 sec. zwart beeld en sluit hij weer af :(

IK BEN WEER VOOR BIJ AF :(

Dat wordt dan denk maar weer versie 1 downloaden, waar geen leuke servers zijn :(

Toch bedankt voor de moeite die je gedaan hebt :)

Geplaatst: (bewerkt)
....

Dat wordt dan denk maar weer versie 1 downloaden, waar geen leuke servers zijn :(

....

Dat is illegaal (warez) en het gtaforum mag je dan niet meer helpen.

Edit: nevermind, dacht dat je het over Gta San Andreas V1 downloaden had ;)

Bewerkt: door Sandra18[NL]
Geplaatst:

Hmm dus GTA:SA sluit meteen af wanneer je met een server probeert te connecten? Kijk eens of singleplayer wel normaal start, is dit niet het geval verwijder het bestand GTA_SA.set uit de mijn documenten/GTA SA Userfiles map.

Geplaatst:

Het is eindelijk gelukt! Ik moest een klein bestandje wat in de Map stond verwijderen, iets van B3550 ofso :puh:

Dus de eerst volgende Moderator, zet er maar een slotje op :D

:cya:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...