IND33 Geplaatst: 16 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2007 (bewerkt) Ik luister nou al een aantal maanden lekker me eigen muziek in VCS (met EAC), had weleens dat 1 of 2 liedjes het niet deden. Dan haalde ik ze dr weer af en zette ze er opnieuw op. Nu heb ik 3 liedjes die hij absoluut niet af wil spelen. Niet in andere volgorde en ook niet gemengd tussen andere liedjes. Je hoort geruis en dan is het stil... Wat is de aanleiding hier toe dat hij persee die 3 niet wil afspelen? zijn qwa bestand niet anders ofzo :/ Bewerkt: 16 oktober 2007 door IND33 Reageren
Gangsta-CJ Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Kun je me eerst ff uitleggen hoe je je eigen muziek op vcs zet?? Reageren
IND33 Geplaatst: 21 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Google: custom soundtracks Reageren
MartyCeha Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Hier is een tut erover van ons eigen forum, waar je mogelijk ook een oplossing kan vinden voor je probleem Reageren
daviej87 Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 Hier is een tut erover van ons eigen forum, waar je mogelijk ook een oplossing kan vinden voor je probleem dat werkt niet bij mij voor lcs wel maar niet voor vcs Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.