funkyaap Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 als ik SA:MP start dan blijft het beeld bij vinewood haken het beeld gaad niet mee als ik loop 'k heb ook al bij opties gekeken maar dat helpt ook niet Reageren
GtaSlave Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 als ik SA:MP start dan blijft het beeld bij vinewood haken het beeld gaad niet mee als ik loop 'k heb ook al bij opties gekeken maar dat helpt ook niet Ja, dat heb ik ook gehad ben wel eens benieuwd, naar een oplossing. Reageren
Donwell Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Als je op Vinewood blijft hangen, kan dat verschillende oorzaken hebben. Voorbeelden daarvan zijn dat de server vol is, een verkeerd wachtwoord in hebt getikt, of je zit op de verkeerde versie server; de server draait op een andere versie dan dat jij de Cliënt hebt. Kijk hier eens naar. Reageren
-Paul Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Probeer eens andere servers, en niet bij één de zelfde server proberen, want zoals iemand anders zei; Mischien is de server vol Dat kan ook wel, maar dan moet er tekst bij staan Of staat er ook tekst bij? Maak eens een screen van het beeld waar je blijft hangen, en plak het erbij.. (Screen, Print Screen knopje) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.