SanAndreasGEK Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo, Als ik Multi Theft Auto open.. Dan staat er dit: 'Only GTA SA version 1.0 is supported!' Wat moet ik dan doen? Reageren
Michilos Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo,Als ik Multi Theft Auto open.. Dan staat er dit: 'Only GTA SA version 1.0 is supported!' Wat moet ik dan doen? Je mowt terug naar versie 1. Dit doe je doormiddel van een patch. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Je versie downgraden Dat kan met behulp van deze patch. Volgens mij was dit genoeg, maar als dat niet werkt kan je hem ook nog helemaal downgraden. Dit kan je doen door de main.scm en de script.img uit program files > Rockstar Games > GTA San Andreas > Data > Script te vervangen met die uit dit bestandje. Succes. Overigens verplaatst naar MTA forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.