danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Ik heb gta weer een paar dagen geinstaleerd en als ik in een auto stp dan hoor ik helemaal geen radio en wel user tracks? en bij missies zie je geen ondertiteling of hoor je niemand? voor de rest hoor je alles ik heb al geprobeert opnieuw te instaleren maar dat werkt niet en ik heb ook geen iligale gedownloade versie ofzoiets En ik had hem een jaar geleden ook geinstaleerd en toen deed hij het wel gewoon Help alsjeblieft!! Bewerkt: 17 oktober 2007 door danz Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 heb je al naar de geluidsinstellingen gekeken in gta san andreas? ik heb het probleem soms ook wel met san andreas multiplayer , maar dan is het ook weer zomaar voorbij. ook al nieuwe driver geinstald van het geluid? Reageren
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Heb ik al naar gekeken maar het werkt allemaal niet! bij missies zie je ook geen ondertiteling Help Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 dat is echt heel raar.. eigenlijks is dit mss belachelijk , maar de enigste oplossing die echt zou moeten werken , is nieuwe Xp of Vista installatie. of installeer het spel in een andere map? dat ook al geprobeerd? en anders dan weet ik ook geen oplossing meer. Reageren
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Nee maar ik denk dat het gewoon niet op mijn cd staat ofzo ? Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ga eens naar Mijn Documtenten/GTA San Andreas User Files. In die map vind je als het goed is het bestandje gta_sa.set. Verwijder dit bestandje. Nu zijn al je settings weer standaard. Je controls, je geluid en dergelijke. Kijk even of dit helpt. Mocht dat niet helpen, en je heb echt álles al geprobeerd, dan ligt het waarschijnlijk aan je DVD. Probeer ook eens de Complete Install te selecteren bij het installeren, dan staan je audiobestanden gewoon op je computer, en speelt GTA:SA ze niet van je DVD af. Mocht dit niet helpen, dan moet je waarschijnlijk een nieuwe DVD hebben. Reageren
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Maar dat helpt allemaal niet Moet ik nu echt een nieuwe kopen? En ik doe altijd full instal Bewerkt: 17 oktober 2007 door danz Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 kun je de DVD niet bij iemand anders op de computer proberen? dan weet je ckr of het aan je eigen pc ligt , of gewoon aan de DVD. Reageren
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Dat heb ik al een keer geprobbert bij mijn buur jongen en daar deed hij het ook niet Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 dan zul je dus een nieuwe DVD moeten halen. dat lijkt me nogal logisch. Reageren
danz Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) hoe zien jullie mappen er dan uit in auodio ofzo? want ik weet niet precies oe het hoort waar staan de radio stations dan eigenlijk ook? en kan ik die niet legaal krijgen of wil iemand ze sturen of mag dat ook niet? Bewerkt: 18 oktober 2007 door danz Reageren
martijnenvalentijnSA Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 je gta san andreas map , dan zie je daar de audio map staan , daar horen 3 mappen in te staan. Reageren
danz Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 ja config sfx en streams @ trouwens de subtitles doen het weer Ja maar waar staan de radio stations dan? Mogen deze radio stations gestuurd worden ofzo. wil iemand ze anders sturen? Reageren
danz Geplaatst: 22 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Dus wat moet ik nu doen Zonder geluid spelen? Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 22 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2007 Het is vrij lastig om te bepalen wat nu precies jou probleem is. Dit komt mede doordat je maar weinig informatie geeft over je systeem. Heb je dit probleem altijd gehad of is dit pas na een bepaalde tijd gekomen? Opnieuw installeren zou kunnen helpen, mits je de oude installatie volledig had verwijderd. Een nieuw spel kopen is wel drastisch, misschien dat je je spel nog kan omruilen voor een nieuw exemplaar! Laat anders een 'expert' naar je PC kijken, het blijft lastig om van een afstand een probleem te herleiden zolang de bron van het probleem niet is vastgesteld. Succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.