quincy225 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Hoe kan ik voertuigen maken waar alleen RCON admins erin? -Telepoort al gelukt! Bewerkt: 17 oktober 2007 door quincy225 Reageren
Klerekast Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hoe kan ik voertuigen maken waar alleen RCON admins erin?-Telepoort al gelukt! Klik hier, en dan op die website bij 'Search' 'Admin Cars' intikken Reageren
quincy225 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hoe kan ik voertuigen maken waar alleen RCON admins erin?-Telepoort al gelukt! Klik hier, en dan op die website bij 'Search' 'Admin Cars' intikken werkt nog niet Reageren
Klerekast Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hoe kan ik voertuigen maken waar alleen RCON admins erin?-Telepoort al gelukt! Klik hier, en dan op die website bij 'Search' 'Admin Cars' intikken werkt nog niet Wedden dat we wel 1 goeie tussen zit? Reageren
quincy225 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Misschien kunt u me ff helpen? Reageren
Klerekast Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Misschien kunt u me ff helpen? public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(!IsPlayerAdmin(playerid) && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) <= 40) {//deze RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* This is an Admin Vehicle. You are not authorized to use it!"); } } Bij de lijn waar 'Deze' staat, daar staat een 40, alle auto's in de lijst van je AddStaticVehicles worden dan de eerste 39 Admin auto's! De 40 telt niet mee. Reageren
quincy225 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Misschien kunt u me ff helpen? public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(!IsPlayerAdmin(playerid) && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) <= 40) {//deze RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* This is an Admin Vehicle. You are not authorized to use it!"); } } Bij de lijn waar 'Deze' staat, daar staat een 40, alle auto's in de lijst van je AddStaticVehicles worden dan de eerste 39 Admin auto's! De 40 telt niet mee. Hij geeft 1 errors: H:\Documents and Settings\Quincy.UBERLINE\My Documents\Kevin's server\gamemodes\Untitled.pwn(133) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Errors. Bewerkt: 17 oktober 2007 door quincy225 Reageren
Sandra Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Bij mij geeft hij geen errors... P.s. Wat is regel 133 in jou script? Bewerkt: 17 oktober 2007 door Sandra18[NL] Reageren
quincy225 Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Misschien kunt u me ff helpen? public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) { if(!IsPlayerAdmin(playerid) && newstate == PLAYER_STATE_DRIVER && GetPlayerVehicleID(playerid) <= 40) {//deze RemovePlayerFromVehicle(playerid); SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "* This is an Admin Vehicle. You are not authorized to use it!"); } } Bij de lijn waar 'Deze' staat, daar staat een 40, alle auto's in de lijst van je AddStaticVehicles worden dan de eerste 39 Admin auto's! De 40 telt niet mee. Hij geeft 1 errors: H:\Documents and Settings\Quincy.UBERLINE\My Documents\Kevin's server\gamemodes\Untitled.pwn(133) : error 010: invalid function or declaration Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Errors. Het is al gelukt bedankt voor als jullie hulp Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.