ViceSunshine Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Om de een of andere reden krijg ik altijd het menu als ik de playstation opstart ... Hij wordt normaal gebruikt, en is nog niet zeer oud (3 jaar ong). Weet iemand wat het probleem kan zijn? Reageren
Black Force Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 bedoel je dat, als je hem opstart, en de CD zit er al in, dat je dan het hoofdmenu van de ps2 ziet? wees aub heel ietsje duidelijker dan kunnen wij je beter helpen. Greetz, Black Force Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 maakt hij allemaal rare geluiden of niet?? Heb dat probleem ook gehad dat hij niets meer leest, en toen kwamen er allemaal rare geluiden uit Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hij bedoelt dat hij het hoofdmenu krijg met browser enzo. Doe de cd er eens opnieuw in. Anders kan het wezen dat je een omgebouwde hebt? Dan kan hij sommige niet meer lezen wat mijn vriend dus is overkomen. Sinds wanneer doet de PS2 het al? Doe er eens een ander spel in misschien doet ie het dan wel? Reageren
Black Force Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 ja ik heb ook gehad met een heel raar geluid, maar toen had ik nog garantie, hij maakt dan zo'n schrapend geluid of niet? Greetz, Black Force Reageren
Klokkie89 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 ja ik heb ook gehad met een heel raar geluid, maar toen had ik nog garantie, hij maakt dan zo'n schrapend geluid of niet?Greetz, Black Force jha allemaal getik en geschraap kwam eruit, toen had ik gelukkig ook nog garantie. Heb ik een nieuwe gekregen van sony. Dus als dat het probleem van ViceSunshine is, dan ben ik bang dat hij niet meer te rapareren is en dat je een nieuwe zal moeten gaan aanschaffen.. Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Mijn PS2 deed het eerst ook maar ik had geen garantie alleen ik kreeg wel een nieuwe PS2 gewoon goede service. Ik denk dat jij ook maar beter een andere ps2 kunt kopen want ik snap er nu ff helemaal niks meer van. Alleen mijn vorige post kan helpen maar als ik de rest nu hoor... Reageren
Gijsso Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 1.Probeer een andere cd. 2. Doe de cd eruit en doe de PS2 uit en start 'm opnieuw en doe dan pas een cd erin 3. Ga naar de winkel en vraag daar wat en anders moet je een nieuwe hebben. Reageren
ViceSunshine Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Het probleem is, dat de playstation normaal een geluid maakt als hij de cd leest. Maar mijn doet helemaal niet meer ... Zelden werkt hij wel gewoon. Maar anders opent hij het menu met het browser etc. Hij maakt geen rare geluiden. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Misschien is het de laser. Als die problemen heeft, moet je het gaan vervangen. Voor meer info check hier Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.