Jump to content

Hiphop, verkracht of niet?


Juju

Recommended Posts

Ja, idd. Vroeger was alles anders. Toen ging het om de leven in criminaliteit, drugs. Nu gaat het over de rijkdom, meisjes en geld :N . 50 Cent is ook compleet doorgedraaid. Many Men bijvoorbeeld was een hele goeie liedje, die over het incident in 2000 gaat (Schietpartij op 50 Cent gericht.) Ayo Technology daarentegen gaat over paaldanseressen :? Zoals al gezegd, als 2Pac nu nog had geleefd... :D

Bewerkt: door Steel Dogg
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    14

  • LBG

    7

  • RobertSA

    5

  • Scarface92

    5

Top Posters In This Topic

Ja, idd. Vroeger was alles anders. Toen ging het om de leven in criminaliteit, drugs. Nu gaat het over de rijkdom, meisjes en geld :N . 50 Cent is ook compleet doorgedraaid. Many Men bijvoorbeeld was een hele goeie liedje, die over het incident in 2000 gaat (Schietpartij op 50 Cent gericht.) Ayo Technology daarentegen gaat over paaldanseressen :? Zoals al gezegd, als 2Pac nu nog had geleefd... :D

Dan raad ik je aan om nederhop te gaan luisteren..

Die gasten rappen over het leven en een klein beetje Commercieel :puh:

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Nederhop niet de echte hiphop is.

Die gasten rappen over het leven van de straat terwijl de amerikaanse rappers het veel zwaarder hebben gehad..

Maar tegewoordig gaat het allemaal nog om een ding bij het rappen:

Geld ;)

Dus hiphop is inderdaad vet hard verkracht...

Link to comment
Delen op andere websites

Ben het eens met Juju, ondanks dat ik een paar nieuwere nummers ook gewoon goed vind.. Maar er komt té veel van hetzelfde uit.. Vroeger was het nog echt een vak zeg maar om een dope beat te maken.. orginaliteit is nu ver te zoeken.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denken jullie waarom ik naar The Game luister? :7 Dat is pas hip-hop. Zelfde geld voor Snoop..

Snoop is juist een van de grootste verkrachters van hiphop. Die shit van vroeger van hem, daar was over de spreken. Maar dat van nu krijg je alleen maar hoofdpijn van met die Pharrel en allemaal andere gasten derbij

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom denken jullie waarom ik naar The Game luister? :7 Dat is pas hip-hop. Zelfde geld voor Snoop..

Snoop is juist een van de grootste verkrachters van hiphop. Die shit van vroeger van hem, daar was over de spreken. Maar dat van nu krijg je alleen maar hoofdpijn van met die Pharrel en allemaal andere gasten derbij

Inderdaad, vroeger vond ik hem echt heel goed, maar hij doet nu gewoon TE overdreven met z'n pimp gedoe. Veel mensen hebben automatisch respect voor hem omdat hij al zo lang mee gaat maar mensen moeten hun ogen openen en zien dat hij niet meer is was hij vroeger was. Rappers die een nummer maken met de Pussycat Dolls kan ik niet echt serieus nemen (behlave Busta Rhymes dan, maar die had dat ook maar beter niet kunnen doen vind ik).

Link to comment
Delen op andere websites

nummer heeft wel een beetje met dit onderwerp te maken.

Dat is wel n vet nummer.

Hiphop draait nu alleen maar om geld, zoals alles in de wereld. Vroeger ging het nog om een boodschap vertellen. Nu kunnen ze beter rappen:

Ik wil geld, na deze track weer n lekker dosisje derbij

En degene die in deze achterlijke shit koopt ben jij

Dankjewel voor weer n lekker zakcentje

Met m'n ho's enzo, kijk dan es naar deze bak mensen

Een mix tussen nieuw en oud: Het slaat nergens op + ze spreken de waarheid

Link to comment
Delen op andere websites

De beats van nu bestaan uit 2 (soms 3) dingen:

1. Af en toe een bass

2. een hihat

3. een zachte clap

En dan jatten ze soms gewoon een of ander deuntje bij.

En hup weer 100000 fans voor je liejde

Soms hebben de liedjes niet eens een snare, vraag ik me af of je dat nog onder hiphop kan stellen

Bewerkt: door Juju
Link to comment
Delen op andere websites

De beats van nu bestaan uit 2 (soms 3) dingen:

1. Af en toe een bass

2. een hihat

3. een zachte clap

En dan jatten ze soms gewoon een of ander deuntje bij.

En hup weer 100000 fans voor je liejde

Soms hebben de liedjes niet eens een snare, vraag ik me af of je dat nog onder hiphop kan stellen

jaren 90 sound is SAMPLEBASED, nu vooral SYNTHBASED produicing

ik dig de jaren 90 stylo, MPC voor het LEVEN

dasean.jpg

Ik vind dat Nederhop niet de echte hiphop is.

Die gasten rappen over het leven van de straat terwijl de amerikaanse rappers het veel zwaarder hebben gehad..

Dus hiphop is inderdaad vet hard verkracht...

OOH je mag alleen RAPPEn als je het zwaar hebt?!? wat een GELUL het gaag om de liefde voor muziek...................

>>> Door .Levi.: Niet dubbelposten. Let hier even op..<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...