Jump to content

Hiphop, verkracht of niet?


Juju

Recommended Posts

Ja maar ik heb het niet over Ali B.

Maar over 50 Cent, Jim Jones, Snoop Dogg (newskool)

Dat is commercieel maar zeker geen Jetix hits ^^

Ze praten over chicks, auto's en geld maar ook over hun harde leven (Many Men, Certified Gangsta, Gangbangin 101)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 102
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Juju

    14

  • LBG

    7

  • RobertSA

    5

  • Scarface92

    5

Top Posters In This Topic

er zijn zeker nummers en dat ontken ik niet uit nederhop die zeker naiz zijn maar al die commerciele nederlandse rappers vind ik allemaal maar nep

ik luisterde vroeger weleens LSD enzo maar daarna niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

2007 is wel het jaar met de meeste verkrachte HipHop, maar dat gaat wel weer goed komen :)

Curtis en Graduation waren eigelijk best wel goed, dus mijn mening blijft dat HipHop slechte tijden kent, maar ook goede ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik heb het niet over Ali B.

Maar over 50 Cent, Jim Jones, Snoop Dogg (newskool)

Dat is commercieel maar zeker geen Jetix hits ^^

Ze praten over chicks, auto's en geld maar ook over hun harde leven (Many Men, Certified Gangsta, Gangbangin 101)

Ja maar snoop dogg is toch t beste uit dat rijtje =P

Aleen dan toen hij nog hits maakte met Dre.

Zoals fuck with dre day enzo.

Die zijn nog lekker om te horen.

Maar nu heb je aleen nog maar new skool. Niet dat daar wat mis mee is maar de echte hip hop is wel dood.

R.I.P. =P

Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar ik heb het niet over Ali B.

Maar over 50 Cent, Jim Jones, Snoop Dogg (newskool)

Dat is commercieel maar zeker geen Jetix hits ^^

Ze praten over chicks, auto's en geld maar ook over hun harde leven (Many Men, Certified Gangsta, Gangbangin 101)

Ja maar snoop dogg is toch t beste uit dat rijtje =P

Aleen dan toen hij nog hits maakte met Dre.

Zoals fuck with dre day enzo.

Die zijn nog lekker om te horen.

Maar nu heb je aleen nog maar new skool. Niet dat daar wat mis mee is maar de echte hip hop is wel dood.

R.I.P. =P

Alles zal een keer weer uit gaan. Maar er zijn de afgelopen jaren wel zat rappers geweest die het hebben geprobeerd om old skool rap weer nieuw leven in te blazen. Alleen dit werd telkens geen succes. Alles gaat met zijn tijd mee. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Maar Hiphop heeft verschillende stijlen kvind niet dat het altijd ergens over moet gaan kijk maar naar the partysquad die rapt waarover?? en toch is het hiphop maar kvind partysquad niet zo goed.

Ik vind nog steeds Tupac Snoop en Dre een perfect trio zet je hun 3 zamen ja vroeger nu niet meer dan had je een track die nooit meer vergeten word zoals Calafornia love van Tupac & Dr Dre.

Maar ik heb mijn favorieten mijn Amerikaanse hip hop favorieten heb ik er 3 Tupac Snoop en Dre.

En NL is toch wel Kempi .

Er word heel vaak gerapt met Bling bling troep mooie vrouwen hoe hun dat dan noemen in de clipt (Bitches) en autos hiphop.

Maar er komen afentoe nog wel goeie tracks uit.

Dre is the king of beats.

Kvind Sticks ook goed .

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

Ali B kan me kont likken, eerst scoort ie een paar hits voor Jetix en Nickelodeon, en zet ie zichzelf bij de kids op de kaart als "supercoole rapper", dan is ie ineens van "yo ik ben een succes van de straat, schiet je zo voor je kop, met m'n BMW 4wiel aandrijving, daar sta je tegenover. lekker met bitches chillen in me penthouse, neger"

Op die manier maak je jezelf geen succes, maar een succer.

"That makes you equal, don't be another sequel."

Over sequels gesproken:

Ik betwijfel of 50 cent 9 keer beschoten is hoor.

Als je weer ff wat gewone lekkere hiphop wilt horen dan raadt ik Tupac, Big L, Wu-Tang Clan, Biggie en Eric B. & Rakim aan.

Maar ik snap niet dat o.a. legends als Snoop Dogg & P. Diddy niet zien dat hiphop wordt verkracht. (Ben overigens geen fan van P. Diddy of Dadyy, Puffy, Harry, hoe hij ook mag heten. Ik vertrouw hem niet.)

Vooral Snoop, hij killde iedereen met z'n Doggystyle. Waarom maakt hij nou niet een x gwn een mixtape op old skool beats. Dizzee Rascal probeerde het met z'n nummer Old Skool, met veel gescratch en een eerbetoon aan Eric B. & Rakim. Maar 99% weet hier waarschijnlijk niet eens wie hij is, dus dat zegt genoeg.

Gasten die ik ken en die bagger 50 & Lil Jon (die volgens mij nooit ook maar 1 rijmpje uit z'n mond heeft gebracht) o.a. luisteren die zeggen "op die beats kan je beter dansen."

Daar zie ik wel iets in, maar dan ben je geen fan van hiphop. Dan ben je fan van beats die gelijk aan elkaar zijn met een of ander gangsta'tje die een paar woorden uitstameld en claimd dat ie een pimp is, der overeen.

Ik vind die nieuwe rap geen HipHop. Als HipHop een zwangere vrouw van 86 was, dan zou nieuwe rap het, uiteindelijk, gehandicapte/misvormde kind zijn.

Maar het is nog echt niet te laat, er zijn nog old skool artiesten die nog steeds bezig zijn of willen terugkomen.

Dr. Dre bijvoorbeeld, die komt dit jaar met z'n nieuwe album Detox.

Daar verwacht ik veel van, ik hoop echt dat het weer allemaal gaat om "Expressing Yourself".

Vergeet niet wat NWA in dat nummer zei: "We hebben een hekel aan comerciele kut artiesten, keep it real, en wees niet zo'n fokking acteur."

Ja maar dat Dre album Detox staat helemaal niks nieuws op allemaal oude super groote nummer 1 hits van hem.

Hij maakt niet veel tracks voor zichzelf die die uitbrengt omdat hij de dingen die die maakt nooit goed genoeg vind dus gaat hij altijd weer verder bewerken van de track en ben je 10 jaar verder is het album nog niet af terwijl hij al lang dat album platinum heeft gaat hij het nog bewerken omdat hij het niet goed genoeg vind perfectionist daarom heeft hij altijd goed spul .

Link to comment
Delen op andere websites

Rap = crap. Die rappers zijn zo belachelijke dikkenekken. Met hun bling-bling :schater: en hun xxxl t-shirts :schater: zo voort. Zitten ze wat te zeveren over hoe zielig hun leven wel niet is.

En de ergste zijn hier nog van die blanken die de negers proberen na te apen! :schater:

!!Electro!!

Bewerkt: door Think
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind rap geen ene reet aan. Het is geen muziek terwijl vele dat wel beweren. Het is gewoon een beat waar een mens raar op staat te bewegen en alleen maar 'bitches' 'bling bling' 'wheels' 'cribs' 'motherf*cker' etc. etc. staat te roepen. Sommige proberen een nummer te maken die een boodschap heeft zoals 'maak geen oorlog' of wat dan ook. Maar ondertussen knallen ze elkaar alleen maar af. Neem bijv. The Game. Die gast maakt dan hele zielige liedjes waarin hij z'n kindje laat zien zodat iedereen medelijden met hem heeft. Maar een paar weken later komt men 'm tegen op straat met een dikke gun in z'n zak blabla ... beetje fout -_-

Maja das mijn mening ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Hun moeten zich ook beschermen als er opeens iemand voor je staat met een pistool wat moet je dan die kogel is sneller dan jij en je kan wel rennen maar dan kun je net zo goed blijfen rennen ze krijgen je daar toch wel te pakken.

Politie doet toch niks daar tegen . kijk maar naar de film Boys N Da Hood.

Die gast op het eind stond ook tegen een gast met een shotgun terwijl die gast gewoon naar huis wou lopen hij lette even niet op en dood. gedeeldelijk is die film waargebeurt.

Bewerkt: door Online.
Link to comment
Delen op andere websites

Hun moeten zich ook beschermen als er opeens iemand voor je staat met een pistool wat moet je dan die kogel is sneller dan jij en je kan wel rennen maar dan kun je net zo goed blijfen rennen ze krijgen je daar toch wel te pakken.

Politie doet toch niks daar tegen . kijk maar naar de film Boys N Da Hood.

Die gast op het eind stond ook tegen een gast met een shotgun terwijl die gast gewoon naar huis wou lopen hij lette even niet op en dood. gedeeldelijk is die film waargebeurt.

wat heeft dit met hiphop te maken?

Link to comment
Delen op andere websites

Hun moeten zich ook beschermen als er opeens iemand voor je staat met een pistool wat moet je dan die kogel is sneller dan jij en je kan wel rennen maar dan kun je net zo goed blijfen rennen ze krijgen je daar toch wel te pakken.

Politie doet toch niks daar tegen . kijk maar naar de film Boys N Da Hood.

Die gast op het eind stond ook tegen een gast met een shotgun terwijl die gast gewoon naar huis wou lopen hij lette even niet op en dood. gedeeldelijk is die film waargebeurt.

wat heeft dit met hiphop te maken?

Hij probeert onze mening te ontkrachten :) Omdat ik eerder zei dat ze zingen over 'guns zijn slecht' terwijl ze er zelf één meedragen. Hij wil zeggen: Zelf zijn ze er misschien tegen maar ze dragen er wel één omdat andere wel elk moment met een geweer voor hun neus kunnen staan. Maja, die gasten staan alleen maar zo voor je neus als jij zelf iets te maken hebt met een andere gang ofzo (zoals in Boys N Da Hood) Dusja, braaf zullen ze niet zijn anders waren ze nooit in dat milieu terecht gekomen ;) Dusja nogmaals: dan kun je er wel over gaan rappen maar ondertussen zit je er zelf in ... rap er dan ook niet over denk ik dan :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik luister nou niet echt vaak rap en al die nieuwe troep vind ik kut muziek, geef mij maar de old school van NWA, iedereen van NWA solo, Snoop Dogg en wat nummer van 2Pac en niet die troep van 50 cent the game en eminem. Die old school is eche gangsta rap en hun zijn het ook, komen recht van de straat en hun clips laten het zien. Bij al dat nieuwe is om de 'ingheuurde chicks' al die bling en maar zeggen hoe gnagster ze zijn, en het is ook stoer als je ben neergeschoten ook zo nep, echt van die commerciele troep.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...