Michilos Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hey, ik heb geen idee hoe ik die missie "Sweets Girl" moet uitspelen en hoe ik dan wegkom enzo. Heeft iuemand een goede tactiek, ik ga steeds dood en nog iets. Hoe kan je in huizen inbreken en waar staat dat busje ervoor? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Het handigste is om aan het begin van de missie een auto in je garage heb staan, die kan je gelijk pakken. Zorg wel dat het een 4deurs is! Een altenatieve route is via het stadion te rijden en als je daar aankomt gelijk wat mannetjes over te rijden en daarna de overige dood te schieten. Als je dat gedaan heb, ga met je 4deurs auto in de marker staan. Sweet en zijn vriendin zullen instappen en er zullen SBF members op je afkomen met hun wagens. Ze proberen je van de weg af te beuken, dus rij zo snel mogelijk weg. Neem dezelfde route als de heenweg en het zal wel lukken aan te komen bij Sweets huis. Over je 2e vraag moet je naar deze pagina van WikiGTA gaan: http://nl.wikigta.org/wiki/Burglary_Missio..._San_Andreas%29 Veel plezier nog verder Bewerkt: 17 oktober 2007 door Blizzard Reageren
Michilos Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 DAnkjewel voor de reactie, maar over dat inbreken, ik speel SA op de computer en waar vind ik dat busje dan? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Ik heb even voor je gekeken en hier staan alle vindplaatsen. Succes Reageren
Bigstijn Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 DAnkjewel voor de reactie, maar over dat inbreken, ik speel SA op de computer en waar vind ik dat busje dan? Hier kan je de vindplaatsen vinden: >Klik<. Om in te breken kan je het beste naar een buurt gaan waar huizen staan, ik zelf vind het altijd fijn om rond glen park in te breken, er vallen spullen van normale waarde te vinden en je bent snel klaar. Je kan daar dus het beste gaan zoeken, ga vooral niet bij de villa's inbreken. Hier vind dan wel veel spullen, maar het duurt veels te lang voordat je klaar bent. Om intebreken moet je de burglary missions gestart hebben, dit doe je door in de Black Boxville te gaan zitten en op '2' te drukken. Nu zie je bij huizen een gele marken, ga naar binnen en je zal spullen zien staan. Als ik me niet vergis kan je deze met 'Enter' oppakken. Let er wel op dat je sluipt en niet te veel lawaai maakt, je zal zo wanted sterren krijgen als de bewoners je zien, ze zullen de politie op bellen die je normaal buiten staan op te wachten . Reageren
Michilos Geplaatst: 17 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 DAnk jullie wel, maar daarvoor heb je wapens nodig en die wapenwinkel, er is echt nergens zo'n geel pijltje of opening dat ik erin kan?? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 DAnk jullie wel, maar daarvoor heb je wapens nodig en die wapenwinkel, er is echt nergens zo'n geel pijltje of opening dat ik erin kan?? Je bedoelt neem ik aan om in een wapenwinkel te komen, deze kan je hier vinden: Wapen Winkels, je kan natuurlijk ook gebruik maken van de wapen pick- up's die verspreid zijn in San Andreas, hier kan je de vindplaatsen vinden: Wapen Pick- Up's. Het handigst zijn natuurlijk de pick- up's hier hoef je dus uiteraard niks voor te betalen, als je wel betere wapens wil en het er voor over te hebben om geld uit tegeven kan je beter bij de wapen winkels langsgaan . Reageren
ContRa Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hier heb ik een handige link voor je http://nl.wikigta.org/wiki/Wapens_%28GTA_San_Andreas%29 Klik op het wapen wat je wilt hebben en kijk of het wapen ergens in los santos ligt bij je in de buurt. En bij sweet op het dak lag ook een wapen volgens mij. Suc6 verder. Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) De Ammu-nation gaat pas open na de missie Doberman. Je kan ook bij Emmet een pistool krijgen, maar bij de AN (afkorting) kan je na de loop van de tijd betere wapens kopen. Dit kan als je na de loop van de tijd veel missies doet. Voor de vindplaatsen van AN, Klik hier. In de loop van het spel zie je ook pick-ups voor wapens, wil je die ook hebben klik hier voor de vindplaatsen. Succes verder Bewerkt: 17 oktober 2007 door Blizzard Reageren
Grande-Chico Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Sweets Girl? Hmmm, dan moet je volgensmij idd wegkomen met dat mens en anders gaat ze dood toch?. Ehm, ik rij heel vaak dus dan ben je beter, wat je ook kunt doen is de cheat invoeren: "AEZAKMI". Dit zorgt dat de politie niet achter je aankomt, waarom? Omdat je misschien in een tank kan rijden, ik heb het nog niet geprobeerd, als hier rond de 3/4 mensen in kunnen lijkt dit me wel een optie Grtzz - Grande-Chico Reageren
Bigasword Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 Hey, ik heb geen idee hoe ik die missie "Sweets Girl" moet uitspelen en hoe ik dan wegkom enzo. Heeft iuemand een goede tactiek, ik ga steeds dood en nog iets. Hoe kan je in huizen inbreken en waar staat dat busje ervoor? ik heb een game waar ik net heb ingebroken dus die issie is klaar en ik heb sweets girll gehaalt dus die game mag je wel van me hebben ik ben bij big smoke dat je jeffry (og log of zo) Reageren
Royemmen Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Geplaatst: 23 december 2007 Als je geen cheats gebruikt (ik dus wel :$ ) zorg voor dat je de missie start dat je eerst even langs Emmet gaat, als je dan de missie start, moet je een auto zoeken, het hoeft niet persé een vier-deurs te zijn. Dan ga je naar de wijk waar de Seville Boys zitten schiet ze allemaal dood met behulp van het pistool dat je bij Emmet hebt gehaald, als je ze allemaal dood hebt, staat er een Greenwood vlak bij de rode marker, rij hem erin, nu zullen Sweet en zijn vriendin instappen, je moet ze terug naar Grove Street rijden, het is echter vrij moeilijk omdat er Seville Boys achter je aan zitten... Je kunt ze kwijtraken door uit te stappen, ze uit de auto te sleuren en ze doodschieten, een andere manier is, simpelweg, door als een gek weg te scheuren. Je kan ook een ?Micro SMG? halen op het dak van Sweet's huis. Hoe: Rij een auto tegen het muurtje van dat basketbalveldje naast Sweet's huis, spring op het dak van de auto en vervolgens op het dak van het huis, zorg dat je dit vóór de missie doet, anders neemt het waarschijnlijk te veel tijd in beslag. MISSION PASSED!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.