Jump to content

OG Loc viel me aan.

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je de missie "OG Loc" doet en die Vagos moet achtervolgen zal de vagos later afstappen en bij een groep je gangmembers gaan staan in East Los Santos, dan moet je hem doden, dus ik stap van men bike af om ze te doden en "Jeffrey (OG Loc)" die ook van de motor is afgestapt die schiet me van achter dood :S

Ik heb geen cheats gebruikt

Heeft iemand anders dit ook?

Geplaatst:

Waarschijnlijk sta jij in zijn schietveld, waardoor hij op jou schiet, in plaats van op de Vagos. Als je een beetje op zij gaat, zal hij waarschijnlijk gewoon op de Vagos schieten.

Geplaatst: (bewerkt)
Waarschijnlijk sta jij in zijn schietveld, waardoor hij op jou schiet, in plaats van op de Vagos. Als je een beetje op zij gaat, zal hij waarschijnlijk gewoon op de Vagos schieten.

Hij stond zo: Vagos --> (.) (.) (.) (.)

----------------Jeffrey----> (.)

----------ik----------> (.)

Hij stond dus naar mij gekeerd op mij te schieten.

Bewerkt: door RyanEnC
Geplaatst:

Echt helemaal snap ik het niet, kun je het misschien iets beter beschrijven? Als ik dat 'tekeningetje' van je bekijk, staat OG Loc toch daadwerkelijk in het schietveld, waardoor hij dus op jou schiet. :Y

Geplaatst:
Echt helemaal snap ik het niet, kun je het misschien iets beter beschrijven? Als ik dat 'tekeningetje' van je bekijk, staat OG Loc toch daadwerkelijk in het schietveld, waardoor hij dus op jou schiet. :Y

Stel, de vagos staan ten noorden van mij, Loc staat tussen mij en de Vagos in, in plaats van op de Vagos te schieten schiet hij op my :S

Geplaatst:

Ik snap wat je bedoelt, maar ik denk niet dat je hier al te veel waarde aan moet hechten. Óf een bugje, óf je hebt het verkeerd ervaart. Gewoon even opnieuw proberen (als je dood was), en anders gewoon vergeten :D

• 2 weken later...
Geplaatst:
Als je de missie "OG Loc" doet en die Vagos moet achtervolgen zal de vagos later afstappen en bij een groep je gangmembers gaan staan in East Los Santos, dan moet je hem doden, dus ik stap van men bike af om ze te doden en "Jeffrey (OG Loc)" die ook van de motor is afgestapt die schiet me van achter dood :S

ik hat het ook maar het geval is dat je gewoon ff de cheat moet doen oneinding leven en dan kan je niet door hem dood geschoten worden

oww ja je moet naast hem gaan staan. dan schiet hij niet meer op jou

Geplaatst:

ik hat het ook maar het geval is dat je gewoon ff de cheat moet doen oneinding leven en dan kan je niet door hem dood geschoten worden

oww ja je moet naast hem gaan staan. dan schiet hij niet meer op jou

hij cheat niet dus denk niet dat hij het nu wel gaat doen :N

ook ik begrijp je niet echt maar als je genoeg leven hebt kan je toch gewoon een stapje opzij zetten :D

Geplaatst:

Mij lijkt het ook dat je prongeluk op hem schoot.

Anders is het bijna onmogelijk.

En anders zoals al is gezegd de oneindig veel levens cheat.

Het kan ook zijn dat je iets verkeerd hebt gedaan.

grtz

VCSplayer001

Geplaatst:

Nou als je hem al een kogel geeft , of een keer met een mes of zelfs met de vuist raakt. Dan slaat en schiet tie terug , dat is gewoon een buggie. ^_^:puh:

Geplaatst:

Ik heb er ondertussen nog even over nagedacht, en je zult in die missie in Ballas gebied staan. Bij mij komen er dan altijd wat Balla's aan, die mij ook nog willen neerschieten. Misschien zal dat het probleem zijn geweest. ;) Want dán heb je wel kans om in het schietveld te staan, en dus geraakt te worden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...