Remcconen Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 ik weet niet waar je safegames staat. Ik heb 2 safegames gekregen maar er zit geen beschrijfing bij en weet dus niet waar ik het moet plaatsen. Kan iemand mij helpen? als het hier niet hoort zeg het ff en slotje er op Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Volgens mij is dit al beantwoord in een ander topic, en dan wel hier. Ik heb mijn reactie van daar dan ook maar gequote, dit is denk ik wel zo makkelijk. Als het goed is, heeft de savegame een .b extensie, dit zal achter de naam staan van het bestand. Dit zal als voorbeeld dan GTASAsf1.b zijn. Als dit het geval is, kun je de savegame gaan plaatsen. Ga naar Mijn Documenten en zoek naar het mapje GTA San Andreas Userfiles, eenmaal daar zul je je savegame kunnen plaatsen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 Je gaat eerst naar Start en daar klik je dan op. Dan klik je op Deze Computer, daarna klik je op Documenten van(Dit hangt er van af waar jij Vice City op heb geinstaleerd.). Daarna klik je op GTA Vice City User Files en dan stop je de Savegame erin. Er zijn acht slots en je kunt dan zelf bepalen of je de Savegame op een lege slot wil opslaan of dat je een andere Savegame wil overschrijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2007 GTASAsf1.b is bijvoorbeeld een savegame in jouw files, maar als je een nieuwe savegame download en het is ook GTASAsf1.b, dan verander je GTASAsf1.b in GTASAsf2.b etc. Let Op: alleen de cijfers 1 t/m8 kunnen worden gebruikt omdat er maar 8 sloten op je spel zitten . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Remcconen Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 dank slotje er op >>> Door HerrieM: Zowel dubbel posten als het vragen om een slotje wordt niet gewardeerd...<<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.