Vegeta Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 Hallo ik ben er weer heh Die vista geeft echt veel problemen man en dit keer is het nero showtime. Gisteren deed hij het nog met geluid alles maar vandaag als ik nero showtime aandoe speelt hij die video af met beeld maar zonder geluid terwijl wmp het wel met geluid en al doet welke codec moet ik daar voor hebben ? Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Wrm zegt niemand wat iemand moet het toch weten. En net was ik een filmpje aan het kijken met windows mediaplayer doe het dicht start een andere komt bij windows mediaplayer ook geen geluid. Dus winodws mediaplays doet het nu ook neit meer. Hoe moet ik nu filmpjes bekijken welke codec meot ik hebben. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik zou maar eens een systeemherstel uitvoeren. Dat is waarschijnlijk de makkelijkste oplossing. Reageren
Vegeta Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 dan gaat volgens mij alles weg wat ik heb geinstalleerd dat wil ik niet Reageren
ifc3 Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 dan gaat volgens mij alles weg wat ik heb geinstalleerd dat wil ik niet <volgens mij is dit echt software> Weet je zeker dat er niets op Dempen staat (dit is per programma regelbaar en in Nero showdinges kun je het ook instellen)? Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 neej dit heeft iets te maken emt codecs ik heb er geen (codec codeert geluid of film) Dus een paar progamma's geven geen geluid voor de rest systeem geluiden doen eht online youtube geluid doet alles het. Reageren
ifc3 Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 neej dit heeft iets te maken emt codecs ik heb er geen (codec codeert geluid of film) Dus een paar progamma's geven geen geluid voor de rest systeem geluiden doen eht online youtube geluid doet alles het. Tuurlijk heeft dit te maken met codec's, anders zou je op Youtube ook geen geluid krijgen. Youtube gebruikt Flash als codec, dat is anders dan wat je meestal in WMP afspeelt. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 wrm zeggen jullie dan dat ik moet kijken of ik mijn boxen op mute heb. Nu je het weet welke codec gebruik jij dan dan download ik die, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.