Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Weet iemand mischien hoe je dingen moet downloaden?

Want ik heb gta vice city en dan wil ik Ultimate Trainer v2 graag downloaden maar ik weet niet hoe ik hem in het spel doe

kan iemand mij mischien vertellen hoe dat moet? :7:puh: pleezz

Geplaatst:

Welkom op het forum :cya:

Je hebt je topic in het verkeerde forum geplaatst, dit forum Gaat over GTA IV, en niet over iets in GTA vice city plaatsen. Je topic zal dan ook binnenkort verplaatst worden naar het modding forum.

Een antwoord op je vraag weet ik helaas niet :7

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

Je download het bestand, datzet het in je Vice City map (C -> Program Files -> RockStar Games -> Vice City) . Start het spel en en druk op 'ALT+TAB'. Start het programmma op en tik de juiste toetsencombinatie in en je cheat is geactiveerd :)

Geplaatst:
Je download het bestand, datzet het in je Vice City map (C -> Program Files -> RockStar Games -> Vice City) . Start het spel en en druk op 'ALT+TAB'. Start het programmma op en tik de juiste toetsencombinatie in en je cheat is geactiveerd :)

wat voor toetsencombinatie? en waneer moet ik dat intypen en hoe moet ik het downloaden?

Geplaatst: (bewerkt)

wat voor toetsencombinatie? en waneer moet ik dat intypen en hoe moet ik het downloaden?

De toetsencombinatie zie je meestal bij info staan als je de trainer hebt opgestart. De combinatie moet je in-game intypen. en downloaden kun je gewoon op GTAGarage of TheGtaPlace

Bewerkt: door ..::GhostRider::..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...