Jump to content

Windows Media Player

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Mensen ik wil een liedje opstarten met en dan krijg ik dit foutmeldingvv2.png

Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Tja wat ozuden de problemen kunnen zijn...

• Geen boxen aangesloten.
  • Geen geluidskaart in je PC/Niet geinstaleerd.
  • Foute muziek bestanden.

Vraagje is je muziek illigaal of niet, want dan is er gewoon wat mis gegaan met het downloaden.

Edit: Heb je dit alleen met WMP. Weet je dit niet. Download dan een andere programma. Zoiets als Winamp. Als het probleem dan verholpen is licht het aan jou WMP.

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Mijn boxen zijn in orde, ik kan wel liedjes of andere dingen luisteren via internet zoals via YouTube, aar geluid doet prima alleen als ik Windows Media Player opstart dan doet hij zo, en die liedjes zijn gepoieerd op een CD.

Ik had laatst alleen mijn PC laten repareren en alles zit er nog in.

Geplaatst:
Mijn boxen zijn in orde, ik kan wel liedjes of andere dingen luisteren via internet zoals via YouTube, aar geluid doet prima alleen als ik Windows Media Player opstart dan doet hij zo, en die liedjes zijn gepoieerd op een CD.

Ik had laatst alleen mijn PC laten repareren en alles zit er nog in.

Ik had dat probleem dus ook met de helft van mijn muziek die op mijn externe harddisc staat. En het meest vreemde was dat het van het ene moment op het andere moment weer weg is. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik door dat dit gebeurde nu gewoon i-tunes gebruik. Het programma is veel overzichterlijker.

Geplaatst:
Hetzelfde gezeik met I tunes.

Iemand idee?

De codecs voor deze muziek zijn niet op je pc geinstalleerd of je muziek bestanden zijn beschadigd.

Start eens op van bv. een Ubuntu Live cd en kijk wat die met die muziek doet.

BTW. wat voor formaat hebben de bestanden?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...