Dark_Zemy Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 oke wat ik wou weten... kan je de text enzo veranderen in nederlands Als ik op new catoregy(ofzo) klik zegt hij dat die categorie is aangemaakt maar als ik kijk is hij er nog niet als ik een topic delete blijft hij ernog!!! alvast bedankt GRTZ: Dark_Zemy Reageren
Visser23 Geplaatst: 17 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2007 (bewerkt) Languages Default Language Wat rood is moet je hebben. Er staan allemaal talen en er staat ook 'set as default' Ga naar dutch (staat bovenaan) en klik op set as default. Het forum zal veranderen alleen het Admin BP niet. Er staan nog allemaal dingen vooren achter die tekst Bewerkt: 17 oktober 2007 door visser23 Reageren
Galiorix Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Als ik op new catoregy(ofzo) klik zegt hij dat die categorie is aangemaakt maar als ik kijk is hij er nog nietGRTZ: Dark_Zemy Je moet eerst wel forums toevoegen voordat een category zichtbaar is greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.