Baffie Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) Laatst dacht ik dat ik GTA Advance op 100% uitgespeeld had. Helaas staat het spel nog op 98%. In mijn stats staat het volgende: Story Complete PERCENT COMPLETE: 98 MISSION ATTEMPTS: 46 MISSIONS PASSED: 41 MISSIONS TOTAL: 41 RAMPAGES PASSED: 21 RAMPAGES TOTAL: 21 PACKAGES: 100 PACKAGES TOTAL: 100 DAYS PASSED: 41 WASTED: 2009 WASTED BY OTHERS: 674 CARS EXPLODED: 103 TIMES BUSTED: 5 HOSPITAL VISITS: 3 THUGS WASTED: 1032 CRIMINALS WASTED: 60 MILES WALKED: 64 MILES DRIVEN: 931 CARS CRUSHED: 1 TAXI PASSENGERS: 55 TAXI CASH: $25.536 PARAMEDIC LEVEL: 12 PATIENTS RESCUED: 78 PORTLAND VIGILANTE: 20 STAUNTON VIGILANTE: 20 SHORESIDE VIGILANTE: 20 PORTLAND FIRE: 20 STAUNTON FIRE: 20 SHORESIDE FIRE: 20 PORTLAND RACES: 6 ISLAND TOTAL: 6 STAUNTON RACES: 6 ISLAND TOTAL: 6 SHORESIDE RACES: 6 ISLAND TOTAL: 6 DEMOLITION FOOTBALL: 1 Borgnine en F-1 zijn al vrijgespeeld. Verder heb ik, voor als dat uitmaakt, geen cheats gebruikt. Dus, wat moet ik nog doen om wél op 100% uit te komen, gezien de statistieken hierboven? Bewerkt: 18 oktober 2007 door Baffie Reageren
GTA2 Gamer Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Om de 100% te halen, zou je waarschijnlijk de taximissies moeten uitspelen. Dus nog 45 ritten te gaan. Succes! Reageren
Baffie Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Sorry hoor, maar bij de 100% checklist, én om de Borgnine vrij te spelen, heb je 50 fares nodig, ik heb er 55, dus dat lijkt mij voldoende. Iemand anders nog suggesties? Hier liep ook iemand rond met de naam "GTA Advance kenner" als peroonlijke titel, het lijkt me dat die het misschien weet? Reageren
vice Geplaatst: 23 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik heb even snel gekeken en het lijkt me wel in orde. Maar misschien kan je op wikigta nog eens kijekn , daar staat alles wat je nodig hebt om checklish 100% te halen: http://nl.wikigta.org/wiki/Checklist_%28GTA_Advance%29 @@heb ook even gekeken bij alle taxis enzo maar niets speciaals gezien dus ik denk dat ik je niet echt kan helpen, mar je kan misschien zelf even de link bekijken want jij weet iets beter welk je al hebt gedaan en wat niet. Reageren
Baffie Geplaatst: 23 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 23 oktober 2007 Ik heb zelf de 100% checklist volgensmij helemaal nagekeken, dus ik zou niet weten wat er hier nog meer te behalen valt. Het lijkt mij echter wel dat er mensen zijn die meer verstand hebben van een GTA dan de gemiddelde kenner, kunnen die er niet even naar kijken? Reageren
Svenie Geplaatst: 29 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2007 (bewerkt) Op het eerste zicht kan ik niet meteen zeggen waarom je nog geen 100 % behaald hebt. Tenzij, je het coordinaten systeem in het cheatmenu van GTA Advance gebruikt hebt . Als ik me goed herinner was dat volgens het spel ook een cheat. Als dit niet de reden is, dan kan je ook te maken hebben met een bug. Het zou niet de eerste keer zijn dat dit voorkomt. Ik zal mijn stats eens met de jouwe vergelijken, en mocht ik iets vinden dan laat ik het je wel weten. Bewerkt: 29 oktober 2007 door Svenie Reageren
Harrison Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Ik heb het spel allang niet meer gespeeld en was pas op 12% Reageren
Svenie Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 (bewerkt) wat is F-1 ?? Baffie bedoelt hier de Formule 1 wagen mee. Dit voertuig krijg je als je alle Races van het spel voltooid hebt. Verder kan je ook een ritje maken met dit voertuig tijdens de eerste missie van King Country, "Race To Run". De Formule 1 wagen is trouwens de snelste wagen van de gehele GTA-reeks met een maximum snelheid is 237 mph. Bewerkt: 6 december 2007 door Svenie Reageren
Harrison Geplaatst: 6 december 2007 Rapport Geplaatst: 6 december 2007 Lijkt me cool om zo'n wagen te kunnen unlocken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.