X-boy Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Hallo, Ik heb SA:MP nu net twee dagen gespeeld en ik vraag me af wat die gekleurde vakjes op de radar zijn. Is dat je rang ofzo, als het je rang is dan zou ik graag even willen weten wat hoog en wat laag is. Ik heb de zoekmachine gebruikt en kon niks vinden maar als het al bestaat: Sorry dan >>> Door Azer: Moved naar Help<<< Reageren
Donwell Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 SA-MP heeft veel verschillende servers, en elke server is anders. Die gekleurde vakken kan ik dan niet met zekerheid zeggen. Als je mij eventjes de IP PB't (hier posten telt als reclame) zal ik eens voor je kijken, dan kan ik je het wel even vertellen, als het goed is. Reageren
X-boy Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Zou ik graag doen, maar ik weet niet wat een IP PB't :$ Reageren
Donwell Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 Zo moeilijk is dat toch niet? Elke server heeft een eigen IP met een poort. Als je de poort en IP even PB't naar mij, is het al klaar. Reageren
.Timothy Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) Die 'gekleurde vakken' moet je haast wel herkennen van GTA San Andreas Singleplayer, het zijn de gangterritories. Je kan ze zelf ook instellen op je server. Ik ken wel een paar servers die deze gebruiken, ze gebruiken ze om gebieden aan te geven van de verschillende teams. Een IP PB'en is vrij makkelijk, je zoekt gewoon het IP-adres van de server waar je op speelt op. Dubbelklik op de server, en kopiëer het IP-adres. Je kan ook één keer klikken, en dan zal rechtsonderin naast de grafiek de server-informatie verschijnen. Kopiëer hier het IP-adres van. Als je wilt PB'en klik je op de gebruikersnaam aan de linkerkant, en kies je 'Verstuur PB'. Nu zal er een venster openen met een tekstvak wat er ong. hetzelfde uit ziet als het tekstvak als je post. Kies een onderwerp, de ontvanger en typ je bericht. Klik op 'Verzenden' en de PB wordt verzonden. Voor meer info over de PB-functie kan je het helpdocument 'Persoonlijke Berichten (PB)' doorlezen door rechtsboven 'Forum menu --> Help --> Persoonlijke Berichten (PB)' te kiezen. Groeten, VWO-er Bewerkt: 18 oktober 2007 door VWO-er Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.