superjetze Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 (bewerkt) met de missie Publicity Tour kom je op het eind bij het concert hall. maar dan zie je niks van het backspace gedeelte in de concert hall. waarom hebben ze het dan gemaakt? wouden ze het gebruiken bij een missie maar ernaa de uit geschrapt? edit: let niet op die mensen daar het zijn gewoon peds die ik er bij heb gedaan.. Bewerkt: 18 oktober 2007 door superjetze Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MartyCeha Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 Ik denk het... Dat je dan ook nog Love Fist moest beschermen of zo. Kan Zo zijn er wel meer overblijfselen van eerder 'geplande' dingen. Zoals de landingbaan die nu krom loopt, en de'ghost tower'... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 18 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 ja zoiets dagt ik ook, maar is er niks over bekent? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 18 oktober 2007 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2007 Goed dat je het zegt: ik was vergeten de ongebruikte interiors van GTA Vice City bij de outtakes op WikiGTA te zetten. Andere ongebruikte ruimtes zijn Howlin Pete's Bike Emperium (kledingwinkel voor bikers tegenover de Greasy Chopper) en het kantoor van de Cherry Poppers Ice Cream Factory. Behalve dat we weten dat ze bestaan, is er inderdaad niet veel van bekend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
superjetze Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2007 je mag me wel bedanken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Hallo allemaal, Al die dingen als de conert hall, Teargas, hidden interiors, bushokjes. zijn oorspronkelijk bedoeld voor missies maar nooit in de final release gekomen. Ik wil proberen al die dingen weer terug te zetten met een mod. Somige dingen heb ik al maar nog lang niet allemaal. dus als iemand iets ( mag ook een gerucht of iets wat allang bekend is zijn )weet of nog beter, een link heeft stuur dan een PB nnar mijn account Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Hallo allemaal,Al die dingen als de conert hall, Teargas, hidden interiors, bushokjes. zijn oorspronkelijk bedoeld voor missies maar nooit in de final release gekomen. Ik wil proberen al die dingen weer terug te zetten met een mod. Somige dingen heb ik al maar nog lang niet allemaal. dus als iemand iets ( mag ook een gerucht of iets wat allang bekend is zijn )weet of nog beter, een link heeft stuur dan een PB nnar mijn account welke hemels zijn er in vc? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Hallo allemaal,Al die dingen als de conert hall, Teargas, hidden interiors, bushokjes. zijn oorspronkelijk bedoeld voor missies maar nooit in de final release gekomen. Ik wil proberen al die dingen weer terug te zetten met een mod. Somige dingen heb ik al maar nog lang niet allemaal. dus als iemand iets ( mag ook een gerucht of iets wat allang bekend is zijn )weet of nog beter, een link heeft stuur dan een PB nnar mijn account welke hemels zijn er in vc? En alsteblieft Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 27 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 december 2007 Hallo allemaal,Al die dingen als de conert hall, Teargas, hidden interiors, bushokjes. zijn oorspronkelijk bedoeld voor missies maar nooit in de final release gekomen. Ik wil proberen al die dingen weer terug te zetten met een mod. Somige dingen heb ik al maar nog lang niet allemaal. dus als iemand iets ( mag ook een gerucht of iets wat allang bekend is zijn )weet of nog beter, een link heeft stuur dan een PB nnar mijn account welke hemels zijn er in vc? En alsteblieft dank je Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 28 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 december 2007 Hallo allemaal,Al die dingen als de conert hall, Teargas, hidden interiors, bushokjes. zijn oorspronkelijk bedoeld voor missies maar nooit in de final release gekomen. Ik wil proberen al die dingen weer terug te zetten met een mod. Somige dingen heb ik al maar nog lang niet allemaal. dus als iemand iets ( mag ook een gerucht of iets wat allang bekend is zijn )weet of nog beter, een link heeft stuur dan een PB nnar mijn account welke hemels zijn er in vc? En alsteblieft dank je Je kan ook naar ´gta_vc´ gaan in de ´Data´ map van je GTA VC map. Open ´gta_vc´ met kladblok, notebad whatever en dan bijna alle maps zien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.