danny11 Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maar weten jullie waar of rijden de meeste dans auto's? Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maarweten jullie waar of rijden de meeste dans auto's? Dans Autos haha je bedoelt die bouncers? LA en bij het eerste Garage huis in san fierro Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 Daarnaast kun je ook veel auto's van hydraulics (om te 'dansen') voorzien bij de verschillende modshops (TransFender, Wheels Arch Angels, Loco Low Co.) Reageren
danny11 Geplaatst: 2 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maarweten jullie waar of rijden de meeste dans auto's? Dans Autos haha je bedoelt die bouncers? LA en bij het eerste Garage huis in san fierro ja maar ik kan niet in de andere lande komen zoon low-rider die bij de missions moet doen Reageren
BrokenTable Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 ja maar ik kan niet in de andere lande komenzoon low-rider die bij de missions moet doen In Willowfield en El Corona rijden ze regelmatig rond / staan ze op erven van woningen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 2 januari 2005 Rapport Geplaatst: 2 januari 2005 (bewerkt) hey ik weet niet of dit eerder gevraagt is maarweten jullie waar of rijden de meeste dans auto's? Dans Autos haha je bedoelt die bouncers? LA en bij het eerste Garage huis in san fierro ja maar ik kan niet in de andere lande komen zoon low-rider die bij de missions moet doen En je hoeft niet perse naar andere landen. Want Loco Low Co zit al in de eerste stad. En daar kun je allemaal Lowriders tunen., En natuurlijk ook Transfenders. Bewerkt: 2 januari 2005 door mazzeltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.