Jump to content

vice city verwijzing

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

als je een een of andere missie van diaz hebt gehaald dan krijg je op je pieper een berichtje van een mendez en die zegt vertaald: je hebt geluk maar je geluk gaat ook ooit op.dit is een verwijzing naar vice city als ie word neergeknald want dan is zijn geluk inderdaad over(in die intro van vice city)

Bewerkt: door dynastus
Geplaatst:
als je een een of andere missie van diaz hebt gehaald dan krijg je op je pieper een berichtje van een mendez en die zegt vertaald: je hebt geluk maar je geluk gaat ook ooit op.dit is een verwijzing naar vice city als ie word neergeknald want dan is zijn geluk inderdaad over(in die intro van vice city)

Dus?

Geplaatst:
Dus?

hij bedoeld dat hij een brief krijgt waarin mischien de verwijzing in staat van de intro van VC omdat hij daar dan doodgaat

Geplaatst:

De opdracht was van diaz om Victor de vermoorden in de intro.

Dus dat berichtje van Mendez heeft niets te maken met de intro in VC.

De Mendez brothers wilden Vic uiteraad dood hebben.. Vandaar dat berichtje :Y

Geplaatst:

Dit is gewoon zo'n typische 'nadenk' uitspraak, waar je wel honderd theoriën voor kan verzinnen. Sommige zijn wat logischer dan andere, maar eigenlijk kunnen ze allebei wel kloppen. Er zitten uiteraard genoeg verwijzingen naar Vice City aangezien dat zich na VCS afspeelt, en het is met de zelfde personages en stad. Maar helaas denk ik dat dit er geen is, want de Mendez brothers waren niet betrokken bij die mislukte deal in 1986, waarbij Victor uiteindelijk op een pijnlijke manier sterft ;)

Geplaatst:

maar ze zeiden dat je geluk ooit op raakt en die is er inderdaad niet meer bij die deal mischien weet rockstar niet van die verwijzing maar het is wel logisch en het verwijsd echt

Geplaatst:
maar ze zeiden dat je geluk ooit op raakt en die is er inderdaad niet meer bij die deal mischien weet rockstar niet van die verwijzing maar het is wel logisch en het verwijsd echt

Dat heeft nog niks te maken met de deal in 1986 :N

Zo als ik al zij Diaz zit achter de moord op Vic en niet de Mendez Brothers..

Dus ik denk dat Rockstar dit niet heeft bedoelt voor een verwijzing van de intro in VC.

Geplaatst:

Nee maar het verwijst er wel een beetje naar dat Vic dood zal gaan. Als ik zeg dat jou geluk opraakt wil nog niet zeggen dat ik je vermoord. Dat kan dan van alles zijn.

• 6 maanden later...
Geplaatst:

volgens mij is het een berichtje van martinez want jij komt je ook doden in de laaste missie wat faalt

Geplaatst:

Ik heb heel VCS niet, dus kan het ook niet weten, maar is in VCS duidelijk geworden waarom Diaz de deal in 1986 dwarsboomde?

Geplaatst:

mischien een heeeeeel klein beetje vergezocht maar als t waar is heb je t toch goed gevonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...