Jump to content

Stalker: Clear Sky

Recommended Posts

Geplaatst:

stalker2.jpg

Op 11 Juli 2007 is het tweede deel uit de S.T.A.L.K.E.R. reeks aangekondigd: S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky

Het verhaal speelt zich af één jaar voor het verhaal van Shadow of Chernobyl. Je bent een huursoldaat die eropuit is gestuurd om Strelok te doden. SPOILER WARNING De persoon die je in het vorige deel speelt.[/font] In het tweede deel kom je er ook achter hoe je The Marked One in de death-truck terecht komt, en een heleboel andere dingen over het verhaal. Verder zullen er maps uit het eerste deel zitten die ge-reworked zijn maar ook nieuwe levels. In Clear Sky staat war of factions centraal, dit betekent dat je je kunt aansluitenbij een groep om daar zo in rank te stijgen en ze helpen te vechten tegen andere factions. Meer info is te vinden op http://www.stalker-game.com/en/?page=news&item=47 en hier http://www.stalker-game.com/en/?page=video kun je de eerste gameplay video van Clear sky vinden.

Geplaatst:
Ik hoop niet dat het even veel vertraging als zijn voorganger krijgt. 5 jaar vertraaging voor deel 1

5 jaar is inderdaad erg lang (is geloof ik 3,5 jaar, richtlijn was destijds eind 2003), maar dit kwam ook door bepaalde factoren die de releasedatum hebben beïnvloed. Zo schijnt het te zijn dat de maffia mede verantwoordelijk is geweest voor de vertraging. Daarnaast wou de THQ-directeur ook geen concurrentie aangaan met Half Life 2 en/of Doom 3, medio augustus 2004. Hoe dan ook, de exacte redenen voor de enorme uitstel zullen (denk ik) altijd vaag en onduidelijk blijven. Al ben ik er redelijk van overtuigd dat ze heus wel in staat zijn Clear Sky op tijd te brengen, de vraag is alleen of dat gebeurd. Ik wacht het persoonlijk wel af, het is voor mij niet een spel waarop ik zal gaan wachten, aangezien het eerste deel me redelijk tegenviel.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...