Jump to content

san andreas sluit na beginfilmpje

Recommended Posts

Geplaatst:

Hooi ik had gister san andreas bij de bartsmith gekocht instalatie ging goed enz maar toenn ik het spell ging op starte waren er 2 witte beelden toen na de beginfilmpje viel het uit ik wass net zo blij dat ik SA had maar na de film viell het uit :N daarom wil ik graag dat julli me helpen :tu:

Geplaatst: (bewerkt)
Wat zijn je specs dan ?

Drivers updaten :tu:

maar hoe doe ik het dan mijn drivers updaten(dom vraag) bedankt voor de snell reactie :dans:

Besturingsysteem:Microsoft windows Xp professional

Systeem model:Evo D500

Processor:intel® Pentium® 4 CPU 1.60 GHZ

Geheugen:512MB RAM

Wisselbestand:463 MB gebruikt gebruikt 785MB beschik.

DirectX 9.0c (4.09.0000.0904

NVIDIA vanta/vanta LT (microsoft corporation)

Fabrikant nvidia

totaal geheugen 16.0

1024 x 768 (32 BIT) 75Hz

Pc=87GB

Bewerkt: door RasJunior
Geplaatst:

Je specificaties van je computer kun je vinden als je op start klikt, uitvoeren aanklikt en dxdiag invoert. De pagina waar je op komt staat informatie over je computer, kopieer dit. Ga nu naar de tab Beeldscherm. Daar is je videokaart. Kopieer dit ook.

Geplaatst:
Je specificaties van je computer kun je vinden als je op start klikt, uitvoeren aanklikt en dxdiag invoert. De pagina waar je op komt staat informatie over je computer, kopieer dit. Ga nu naar de tab Beeldscherm. Daar is je videokaart. Kopieer dit ook.

Besturingsysteem:Microsoft windows Xp professional

Systeem model:Evo D500

Processor:intel® Pentium® 4 CPU 1.60 GHZ

Geheugen:512MB RAM

Wisselbestand:463 MB gebruikt gebruikt 785MB beschik.

DirectX 9.0c (4.09.0000.0904

Fabrikant nvidia

totaal geheugen 16.0

1024 x 768 (32 BIT) 75Hz

Pc=87GB

Geplaatst:

Fabrikant nvidia

totaal geheugen 16.0

Ik denk dat dit het probleem is. Een 16mb videokaart is te slecht om GTA San Andreas te spelen, officieel staat in de minimale systeemeisen een 64mb kaart. Ikzelf kan het nog net draaien op een 32mb onboard kaart (verder ongeveer zelfde pc als jij), maar deze zal net wat teveel van het goede zijn.
Geplaatst:

Fabrikant nvidia

totaal geheugen 16.0

Ik denk dat dit het probleem is. Een 16mb videokaart is te slecht om GTA San Andreas te spelen, officieel staat in de minimale systeemeisen een 64mb kaart. Ikzelf kan het nog net draaien op een 32mb onboard kaart (verder ongeveer zelfde pc als jij), maar deze zal net wat teveel van het goede zijn.

oh :tu: kan ik er zelf iets nog aan doen;) dat ik meer video geheugen kan krijgen

Geplaatst:

een andere videokaart kopen , weet niet of je nog veel andere games speelt? hangt ook af of je in de toekomst van plan bent om veel te gaan gamen? een leuke videokaart heb je al voor 50 euro tot een erg hoge 900 euro.

ik weet niet of je moederbord AGP of PCI , of PCI - Express ondersteund? want omdat je pc al aardig oud lijkt , misschien dat je dan zelfs een nieuwe moederbord nodig hebt , en een nieuwe processor omdat je oude misschien niet op t nieuwe moederbord kan. klopt het dat het een compaq slimlime pc is?

of is die evo d500 t moederbord? graag info over wat voor moederbord je hebt , dan kan ik wel kijken wat er op kan , kwa videokaart enz..

Geplaatst: (bewerkt)
een andere videokaart kopen , weet niet of je nog veel andere games speelt? hangt ook af of je in de toekomst van plan bent om veel te gaan gamen? een leuke videokaart heb je al voor 50 euro tot een erg hoge 900 euro.

ik weet niet of je moederbord AGP of PCI , of PCI - Express ondersteund? want omdat je pc al aardig oud lijkt , misschien dat je dan zelfs een nieuwe moederbord nodig hebt , en een nieuwe processor omdat je oude misschien niet op t nieuwe moederbord kan. klopt het dat het een compaq slimlime pc is?

of is die evo d500 t moederbord? graag info over wat voor moederbord je hebt , dan kan ik wel kijken wat er op kan , kwa videokaart enz..

Ja die moederbord(Systeemodel) is volgends mij Evo D500 ^_^

Naam: NVIDIA Vanta/Vanta LT (Microsoft Corporation)

Fabrikant:NVIDIA

Chiptype: VANTA/Vanta LT

DAC-type: integrated RAMDAC

Totaal video geheugen: 16.0 MB

Huidige 1024,768 32 bit 75Hz

Beeldscherm: Plug en Play monitor

Bewerkt: door RasJunior
Geplaatst:

ik heb even gekeken , en dan kom ik telkens uit op HP compaq desktop pc´s. ik heb ook even gesproken met iemand , maar die zegt dat je deze computers niet kunt uitbreiden , daarmee bedoel ik meer geheugen , ander videokaartje enz.. dus je zit met een probleem , wil je kunnen GTA spelen , zul je een andere pc moeten kopen. dit is een groot nadeel aan die compaq pc´s.

Geplaatst:
ik heb even gekeken , en dan kom ik telkens uit op HP compaq desktop pc´s. ik heb ook even gesproken met iemand , maar die zegt dat je deze computers niet kunt uitbreiden , daarmee bedoel ik meer geheugen , ander videokaartje enz.. dus je zit met een probleem , wil je kunnen GTA spelen , zul je een andere pc moeten kopen. dit is een groot nadeel aan die compaq pc´s.

oh want Vice city lukt normaal wel

Geplaatst:

Ik zou meteen een neiwue computer aanschaffen, jouw processor en andere zaken houden (als je een andere beter ubervideokaart koopt) jouw videokaart niet meer bij en ben je terug bij af..

Geplaatst:

Boys ik heb hetzelfde probleem! .. Installatie ook goed verlopen, maar na het beginfilmpje sluit het spel ineens af!

Wie weet waar het probleem zit???? Hieronder informatie over mijn computer:

(kopje) Systeem

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build 2600)

Processor: AMD Athlon XP 2200+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz

Geheugen: 192MB RAM

Wisselbestand: 187MB gebruikt, 170MB beschikbaar

DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

(kopje) Beeldscherm

Totaal geheugen: 64.0 MB

Huidige 1024 x 768 (32 bit)(60Hz)

Weet iemand wat bij mij het probleem is en wat ik moet doen om GTA San Andreas te kunnen spelen??

ALVAST BEDANKT!

Geplaatst:
Boys ik heb hetzelfde probleem! .. Installatie ook goed verlopen, maar na het beginfilmpje sluit het spel ineens af!

Wie weet waar het probleem zit???? Hieronder informatie over mijn computer:

(kopje) Systeem

Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build 2600)

Processor: AMD Athlon XP 2200+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz

Geheugen: 192MB RAM

Wisselbestand: 187MB gebruikt, 170MB beschikbaar

DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)

(kopje) Beeldscherm

Totaal geheugen: 64.0 MB

Huidige 1024 x 768 (32 bit)(60Hz)

Weet iemand wat bij mij het probleem is en wat ik moet doen om GTA San Andreas te kunnen spelen??

ALVAST BEDANKT!

Sowieso is jouw Geheugen te laag, minimaal heb je 256 nodig maar 512 kan ook geen kwaad. Echter denk ik niet dat de PC het spel dan zomaar afsluit, dan zou het eerder langzaam gaan lopen. Meer waarschijnlijk is het dat ook jouw videokaart niet goed genoeg is, ook al heb je het er niet bijstaan wat voor een het is. Verder zien je specs er namelijk goed uit, dus het is één van deze twee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...