perinho Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Boys ik heb hetzelfde probleem! .. Installatie ook goed verlopen, maar na het beginfilmpje sluit het spel ineens af! Wie weet waar het probleem zit???? Hieronder informatie over mijn computer: (kopje) Systeem Besturingssysteem: Microsoft Windows XP Home Edition (5.1, build 2600) Processor: AMD Athlon XP 2200+, MMX, 3DNow, ~1.8GHz Geheugen: 192MB RAM Wisselbestand: 187MB gebruikt, 170MB beschikbaar DirectX-versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904) (kopje) Beeldscherm Totaal geheugen: 64.0 MB Huidige 1024 x 768 (32 bit)(60Hz) Weet iemand wat bij mij het probleem is en wat ik moet doen om GTA San Andreas te kunnen spelen?? ALVAST BEDANKT! Sowieso is jouw Geheugen te laag, minimaal heb je 256 nodig maar 512 kan ook geen kwaad. Echter denk ik niet dat de PC het spel dan zomaar afsluit, dan zou het eerder langzaam gaan lopen. Meer waarschijnlijk is het dat ook jouw videokaart niet goed genoeg is, ook al heb je het er niet bijstaan wat voor een het is. Verder zien je specs er namelijk goed uit, dus het is één van deze twee. Thanx voor deze info .. Ik zal voor zekerheid nog wat info geven over de videokaart: (kopje) Beeldscherm (kopje) Stuurprogramma's Naam: VIA/S3G KM400/KN400 Stuurprogramma: vtdisp.dll Fabrikant: VIA/S3 Graphics, Inc. Versie: 6.14.0010.0035 (Engels) Chiptype: S3G KM400/KN400 Mini-VDD: vtmini.sys DAC-type: Internal VDD: n.v.t. Totaal geheugen: 64.0 MB DDI-versie: 9 (of hoger) Huidige 1024 x 768 (32 bit)(60Hz) BeeldScherm: Standaardbeeldscherm Wat raden jullie mij aan om te doen, bijvoorbeeld nieuwe videokaart (en welke?) kopen etc.? Ik zit namelijk wel vaak achter computer maar van videokaarten enzovoort heb ik weinig/geen verstand! Nogmaals dank! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.